Інтеграція, як фактор розвитку освіти в Новій українській школі

Здобувачі фахової передвищої освіти, студенти групи ПО-42 на захисті матеріалів виробничої (педагогічної)  практики «Безперервна» поділилися не тільки своїм досвідом та враженнями від педагогічного процесу, а й дослідницькою частиною роботи. Майбутні вчителі розкрили актуальну тему «Інтеграція, як фактор розвитку освіти в Новій українській школі».
Інтеграція є фактором розвитку освіти в Новій українській школі. Вона застосовується як процес поєднання різних аспектів навчання та освітнього середовища з призначенням створення збалансованої системи освіти.
Одним з аспектів інтеграції є поєднання різних предметів і дисциплін у навчальних програмах. Замість традиційного розчленування знань на окремих предметах, у Новій українській школі впроваджується підхід, що передбачає зв’язки між предметами та їх інтеграцію. Інтеграція включає також зближення різних методів навчання. Традиційні замінені на активні форми роботи: групові проєкти, дослідницька діяльність, проблемне навчання тощо. Учні навчаються випуску знань у реальних ситуаціях і розвивають навички критичного мислення, співпраці та самостійності.
Ще одним аспектом інтеграції є залучення інформаційних технологій до освітнього процесу. Використання комп’ютерів, планшетів, програмного забезпечення та Інтернет-ресурсів допоможе зробити навчання більш цікавим та ефективним. Учні підтримують можливість швидко отримувати інформацію, спілкуватися та співпрацювати з однолітками.