Лагойда Ілона Миколаївна

 

Викладач

Відокремленого структурного підрозділу

«Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника»

 

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Лагойда Ілона Миколаївна–викладач дисциплін «Загальна психологія»,  «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)».

2016–2020 рр. – Івано-Франківський коледж Державного вищого навчального закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», спеціальність «Початкова освіта», диплом  молодшого спеціаліста з відзнакою, кваліфікація –вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початковій школі.

2020–2022 рр. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Початкова освіта», диплом  бакалавра з відзнакою.

2020–2023 рр. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Психологія», диплом  бакалавра.

2023–2024рр. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Початкова освіта», диплом  магістра з відзнакою.

З вересня 2022 р. по сьогодні – викладач Відокремленого структурного підрозділу «Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника».

З жовтня 2024 р. по сьогодні – викладач Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кафедра публічного управління та адміністрування.

Наукові соціальні мережі:

ORCID ID  0000-0002-6956-3480 https://orcid.org/my-orcid

1.Розвиток самоконтролю в учнів початкової школи на уроках математики. Вісник Черкаського університету імені Богдана Хмельницького, серія «Педагогічні науки». 2021 випуск № 4. 2021.Черкаси, 2021. С.108-113

2.Качмар О.В., Лагойда І.М. Вплив музики на самооцінку учнів молодшого шкільного віку. Інформаційний бюлетень кафедри фахових методик і технологій початкової освіти: збірник наукових праць. Івано-Франківськ, ПП Бойчук А.Б., 2021. №12. С. 153-158.

  1. Качмар О.В.,Лагойда І.М. Музикотерапія як альтернативний підхід до корекції стресу.
  2. Збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні виклики сучасних організацій» Івано-Франківськ, 2022. С.117-120.
  3. Качмар О.В., Лагойда І.М. Особливості психокореції самооцінки здобувачів освіти засобами арт-терапії. «Студентський збірник кращих наукових робіт студентів» 2022р. (Еврика).
  4. Лагойда І Психокорекція віктимної поведінки молоді засобами арт-терапії. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених «Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії». Тернопіль, 2023. С.83-86.
  5. Кондур О.С., Лагойда І.М. Психологічні аспекти дистанційного навчання. Збірник WayScience. Дніпро, 2023. С. 131-132.
  6. Лагойда І., Кондур О. Вплив ІКТ-технологій на здобувачів освіти: порівняльний аналіз Польщі та України. Освітня інноватика. Українсько-польський збірник студентських наукових праць / за заг. ред. проф. Будник О.Б.; літ. ред. проф. Качак Т. Б. Центр інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem”. Вип. 5. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2023.С.80-89.

1.Акредитація Київського національного лінгвістичного університеті ОП «Психологічні дослідження та консультування» ОР магістр. (номер наказу на призначення ЕГ 1042-Е від 22.09.2023 р.).

  1. Акредитація Запорізького національного університету ОП «Психологія» ОР магістр. (номер наказу на призначення ЕГ 1389-Е від 01.11. 2023 р.)

3.Акредитація Приватний вищий навчальний заклад Український гуманітарний інститут ОП “Початкова освіта” ОР бакалавр (номер наказу на призначення ЕГ 357-Е від 21.02.2024 р.)

Підвищення кваліфікації:

  1. Інформаційна гігієна під час війни(PROMETHEUS) 0,5 кредити ЄКТС.
  2. Healing with the Arts an online non-credit course authorized by University of Florida and offered through Coursera.
  3. The Arts and Science of Relationships: Understanding Human Needs (факультативний онлайн курс, підготовлений University of Toronto та запропонований освітньою платформою Coursera).
  4. Positive Psychology an online non-credit course authorized by The University of North Carolina at Chapel Hill and offered through Coursera.
  5. Склала іспит та отримала практичні навички на курсі “Арт-терапія 2.0”.В обсязі:16 академічних годин. Сертифікат український психологічний центр.
  6. Психологія стресу та способи боротьби з ним (наданий викладачем Київський університет імені Бориса Грінченка Наталією Стефаненко, через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
  7. Дивись під ноги. Дивись, куди йдеш. (Інформаційна гігієна під час війни) 0,2 кредити ЄКТС.
  8. Онлайн-курс “Вступ до раннього втручання” розрахований на 30 годин.

9.Управління якістю освіти в школі (PROMETHEUS) 30 годин (1 кредити ЄКТС).

10.У 2023 році отримала подяку за особистий внесок в організацію молодіжної політики та з нагоди Міжнародного Дня студенти.

11.Свідоцтво про підвищення кваліфікації СЕ22 №1261 “Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану” в обсязі 30 акад.год (1,0 кредит ЄКТС)

12. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Свідоцтво СЕ22 №1261. Тема: «Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану» (викладання фахових дисциплін («Загальна психологія»). 20.02.2023 р.; 1,0/30 год