Гоцуляк Катерина Іванівна

Спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист

кандидат педагогічних наук

(доктор філософії), викладач

Відокремленого структурного підрозділу

«Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника»

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

 

Голова циклової комісії спеціальності 013 Початкова освіта.

2004 р. – закінчила з відзнакою Прикарпатський університет ім. В.Стефаника і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти. (ВА №25778217)

2005-2008 рр. – навчання в аспірантурі Прикарпатського національного університету за спеціальністю 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти»

2016 р. – захист дисертації на тему “Підготовка вчителя у системі післядипломної освіти до диференційованого навчання молодших школярів”, диплом кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. (ДК №035956)

Дисципліни: «Дидактика», «Педагогічна майстерність», «Методика виховної роботи», «Методика трудового навчання», «Методика навчання предмета «Я у світі», «Методика навчання предмета «Основи здоров’я», “Загальні основи педагогіки”, “Дидактика”, “ОКТМ”, “Організація та управління в ПШ”, «Педагогіка», «Дитяча та педагогічна психологія», «Основи психології», “Основи корекційної педагогіки”.

Гарант освітньо-професійної програми   фахового молодшого бакалавра за спеціальністю 013 Початкова освіта.

Педагогічний стаж на 1.02.2025 р. становить 16 років

Володіння мовами: українською – вільно, англійською – читаю і перекладаю із словником.

Загальна кількість праць 58: публікацій – 54 (з них 1 – Web of Science , 20 – у фахових виданнях; 33 – тези конференцій), навчально-методичні – 7.

Наукові соціальні мережі

ORCID ID 0000-0001-5413-0482  https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0001-5413-0482
Google Academia https://scholar.google.com.ua/citations?user=eOTxwq8AAAAJ&hl=uk

ResearchGate https://www.researchgate.net/profile/Katerina-Goculak-4
Linkedin linkedin.com/in/катерина-гоцуляк-546777200/

Web of Science ResearcherID  ABE-7412-2021
PUBLONS  https://publons.com/researcher/4761678//

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського http://surl.li/bkzey

АНКЕТА ВИКЛАДАЧА

Web of Science

Tetiana Yu. Ivanova, Nataliia I. Rudkevych, Kateryna I. Hotsuliak, Hanna M. Marynchenko, Lyudmila M. Hryashchevskaya (2020)
The development of teachers’ professional competence within the conditions of modernization of the educational environment. – Revista Tempos E Espaços Em Educação, v. 13 n. 32 , С. 1-22

Фахові

1.Гоцуляк К. Творчі роботи як засіб розвитку творчого мислення школярів. / К. Гоцуляк, О. Шпак // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск Х. – Івано-Франківськ: Плай, 2004. – С. 28–35.
2. Гоцуляк К. Активізація учнів у процесі диференційованого навчання. / К. Гоцуляк, О. Шпак // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск ХІ. – Івано-Франківськ: Плай, 2005. – С. 35–40.
3. Гоцуляк К. Диференціація як один із визначальних факторів гуманізації навчально-виховного процесу. / К. Гоцуляк, О. Шпак // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 308. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута , 2006. – С. 184–192.
4. Гоцуляк К. Проблема розвивального та модульного навчання у світовій та вітчизняній педагогіці. / К. Гоцуляк // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 393. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута , 2008. – С. 181–192.
5. Гоцуляк К. Готовність учителів початкових класів до здійснення диференційованого навчання школярів. / К. Гоцуляк // Зб. наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 47. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. – С.263–268.
6. Гоцуляк К. Післядипломна освіта у формуванні особистості творчого вчителя. / К. Гоцуляк // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск ХХV. – Івано-Франківськ: Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ, 2008. – С. 138–141.
7. Гоцуляк К. Українська модель модульно-розвивального навчання./ К. Гоцуляк // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск ХХVІ–ХХVІІ. Івано-Франківськ: Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ, 2008. – С. 116–121.
8. Гоцуляк К. Народні математичні знання в Україні. / К. Гоцуляк //Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Випуск 498.– Чернівці, 2009.–С.183–190.
9. Гоцуляк К. Теоретичні засади проблеми формування професійної компетентності вчителя початкових класів./ К.Гоцуляк // Обрії. Науково-педагогічний журнал. Випуск 1(32). Івано-Франківськ, 2011.–С.21–22.
10. Гоцуляк К. Теоретичні основи профільного навчання в загальноосвітній школі/. К. Гоцуляк, О. Шпак // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Випуск ХЛ.– Івано-Франківськ, 2011.–С.179–181.
11. Гоцуляк К. Соціалізація молодшого школяра за допомогою інтерактивних методів / Гоцуляк К.І. // Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки. – Черкаси, 2012. – №58 (271). – С.119–127.
12. Gotsuliak K. Primary Teachers`Professional Training in the System of Postgraduate Education in the Light of Differentiating Teaching:Irish Experience. Comparative Professional Pedagogy, Volume 5, Issue 1, pp.89-94.
13. Гоцуляк К.І. Вплив соціальних мереж на розвиток особистості молодшого школяра // Гірська школа Українських Карпат. №12-13 – Івано-Франківськ, 2015.- С.152-154.
14. Гоцуляк К. Підготовка вчителя у системі післядипломної освіти до диференційованого навчання молодших школярів /К.Гоцуляк/ Автореферат – Хмельницький, 2016. – 23с.
15. Гоцуляк К. Підготовка вчителя у системі післядипломної освіти до диференційованого навчання молодших школярів /К.Гоцуляк/ Дисертація рукопис. – Хмельницький, 2016.- 270с.
16. Ємець О.І., Гоцуляк К.І. Підготовка викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей / О.І. Ємець, К.І.Гоцуляк // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – Збірник наукових праць – № 875 Серія: менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 2017. – С. 375-381.
17. Гоцуляк К.І. Педагогічні умови підготовки вчителя в системі післядипломної освіти до диференційованого навчання молодших школярів / К.І. Гоцуляк // Обрії. – Випуск № 2(47) – Івано-Франківськ, 2018.- С.47-49.
18. Благун Н.М., Гоцуляк К.І. Формування культури мовлення в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Благун, К. Гоцуляк // Гірська школа Українських Карпат. – 2020. – № 23. – С. 81-84. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2020_23_17
19. Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Інтенсифікування освітнього процесу шляхом використання ікт у період змішаного навчання // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. № 73/2020 р., Запоріжжя : КПУС. С. 219-222 DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.73-1.42
20. Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання у фаховому педагогічному коледжі. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя, 2021. № 1 (37). Ч. 1., С. 143–149.

Участь у конференціях

1. Гоцуляк (Івасишин) К. Умови ефективного застосування диференційованого навчання в початковій школі. / К. Гоцуляк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції розвитку методичної роботи в системі післядипломної освіти педагогів». – Івано-Франківськ: ОІППО, 2003. – С. 191–192.
2. Гоцуляк К. Розвиток логічного мислення на уроках математики. / К.Гоцуляк // Інформаційний бюлетень кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти: Зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: 2010. – C.32–37.
3. Гоцуляк К. Особливості процесу навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. / К. Гоцуляк // Інформаційний бюлетень кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти: Зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2011. – С. 15–27.
4. Гоцуляк К. Інтерактивні технології навчання як засіб соціалізації молодшого школяра. / К.Гоцуляк // Інформаційний бюлетень кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти: Зб. наукових праць. Випуск №3 –Івано-Франківськ:НАІР, 2012.–С.139–144.
5. Гоцуляк К. Використання засобів наочності на уроках природознавства у початковій школі. / К.Гоцуляк // Інформаційний бюлетень кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти: Зб. наукових праць. Випуск №4 – Івано-Франківськ:НАІР, 2013.–С.30–36.
6. Гоцуляк К. Організаційні заходи щодо забезпечення розвитку післядипломної освіти. / К.Гоцуляк // Матеріали VIII міжнародної Віденської практичної конференції «Віденський промисел європейського континенту».–Dil 12 Pedagogika: Praga.Publishing House «Education and Science»s.r.o, 2012. – С.47–49.
7. Гоцуляк К. Проблеми удосконалення навчально-виховного процесу у початковій школі. / К.Гоцуляк // Матеріали VIII міжнародної науково-практичної конференції «Бьдущето вьпроси от света на науката».– том 24 Педагогически науки, София «Бял ГРАД–БГ»ООД, 2012. – С.3–5.
8. Гоцуляк К. Варіативність організаційних форм навчальної діяльності молодших школярів. / К.Гоцуляк // Матеріали VIII міжнародної науково-практичної конференції «Бьдущето вьпроси от света на науката».– том 25 Педагогически науки, София «Бял ГРАД–БГ»ООД, 2012. – С.37–39.
9. Гоцуляк К. Диференційована навчальна діяльність учнів початкових класів. /К. Гоцуляк // Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції. – Педагогічні науки, Перемишль, 2014.–С.46–47.
10. Гоцуляк К. Виртуальние сети и младший школьник. /К. Гоцуляк // Матеріали ХI міжнародної науково-практичної «Modern european sciences-2015». – «SCIENCE AND EDUCATION», Sheffield, 2015. – С.92-94.
11. Гоцуляк К. Методичні орієнтири підготовки вчителя початкових класів в умовах післядипломної педагогічної освіти. / К. Гоцуляк // Матеріали ХІІ міжнародної Віденської практичної конференції “Актуальні проблеми педагогіки”. – Прага, 2016. – С.17-19.
12. Гоцуляк К.І. Диференційоване навчання учнів у сучасній початковій школі. / К. Гоцуляк // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку». – Бердянськ, 2017. C.42-
13. Ємець О.І., Гоцуляк К.І. Підготовка викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей. / Ємець О.І., Гоцуляк К.І. // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки». – Львів, 2017. – С. 495-497.
14. Гоцуляк К. Підготовка викладача до варіативності організаційних форм навчальної діяльності студентів коледжу. / К. Гоцуляк // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Уроки реформації – шанс для України» – м. Івано-Франківськ, 2017.
15. Гоцуляк К. Інтеграція системи післядипломної освіти в єдиний європейський освітній простір. /К.Гоцуляк // Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції “Соціальні трансформації у кризовий період”. – Краматорськ, 2017. – С.68-70.
16. Гоцуляк К. Педагогічні умови підготовки викладача до диференційованого навчання студентів коледжу / К. Гоцуляк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування професійно мобільного фахівця: європейський вимір» – Львів, 2017.
17. Гоцуляк К. Формування громадянської компетентності у студентів коледжу / К. Гоцуляк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з міжнародною участю «Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції». – Івано-Франківськ, 2018.
18. Гоцуляк К. Громадянська компетентність учнів як складник навчально-виховного процесу в Новій українській малочисельній школі / К. Гоцуляк // Матеріали міжкафедрального науково-практичного онлайн-семінару «Актуальні проблеми навчання молодших школярів в смкш та класах-комплектах в контексті нового державного стандарту та закону України «Про освіту»». – Івано-Франківськ, 2018.
19. Гоцуляк К. Педагогічні умови підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до диференційованого навчання молодших школярів / К. Гоцуляк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій» – Івано-Франківськ, 2018. – С.117-124.
20. Гоцуляк К. Формування професійної мобільності майбутніх вчителів початкової школи: компетентнісній підхід / К. Гоцуляк // Програма Першого міжнародного наукового-практичного Web-форуму «Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя» – Київ-Харків, 2019 р.
21. Гоцуляк К. Ранкові зустрічі як засіб формування креативної особистості молодшого школяра / К. Гоцуляк // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні аспекти формування характеру дитини» – Івано-Франківськ, 2019. – С.102-111.
22. Гоцуляк К., Глушко Л. Запобіжна система виховання Івана Боско // Збірник матеріалів звітної наукової конференції студентів Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника» за 2019р. – Івано-Франківськ, 2020 р.
23. Гоцуляк К., Юзьків А.-М. Як адаптуватися вчителю початкових класів до роботи в НУШ // Збірник матеріалів звітної наукової конференції студентів Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника» за 2019 р. – Івано-Франківськ, 2020 р.
24. Гоцуляк К.І. Розвиток особистості учня початкової школи в умовах пандемії COVID-19. – Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «НАУКА. ІННОВАЦІЇ. ЯКІСТЬ». – Бердянськ, 2020 р. С. 79-80
25. Гоцуляк К.І., Перва Т. Дистанційне навчання як виклик часу // Збірник матеріалів звітної наукової конференції студентів Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника» за 2020р. – Івано-Франківськ, 2021 р.
26. Гоцуляк К.І. Формування ключових компетентностей майбутнього вчителя початкової школи в контексті нового професійного стандарту // Збірник матеріалів звітної наукової конференції студентів Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника» за 2020 р. – Івано-Франківськ, 2021 р.
27. Гоцуляк К.І. Формування професійно – методичної компетентності вчителя початкової школи // Збірник матеріалів міжнародної конференції з онлайн-трансляцією: «Інноваційні моделі розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної і фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи» 20 травня 2021 р. – м. Біла Церква, 2021 р., С.
28. Гоцуляк К.І. Формування ключових компетентностей вчителя початкової школи в контексті розвитку територіальних громад // Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 30-річчю незалежності України «Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти», 23-24 червня 2021 року – Миколаїв, С. 66-67.

29. Гоцуляк К.І., Петращук М. Медіаграмотність як складова
інформаційно-цифрової компетентності вчителя початкової школи // Звітна
студенська наукова конференція Івано-Франківського коледжу за 2021 р.

30. Гоцуляк К.І. Впровадження цілей сталого розвитку в освітній
процес початкової школи // Розвиток територіальних громад: правові,
економічні та соціальні аспекти: Матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 9
червня 2022 р., Миколаїв-с.Коблеве. – Миколаїв: МНАУ, 2022. – 244 с., С.21-23.
31. Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Електронна взаємодія в умовах
воєнного стану у фаховому коледжі // Особливості розвитку ЦИФРОВОЇ
ЕКОНОМІКИ в умовах інформаційнотехнологічних викликів: ЗБІРНИК ТЕЗ-
ДОПОВДЕЙ І Всеукраїнської науково-практичної конференції
ТРУСКАВЕЦЬ, жовтень, 2022 р. С.21-23
32. Гоцуляк К.І. Модернізація освітнього процесу фахового
педагогічного коледжу в умовах воєнного стану // Всеукраїнська науково –
практична інтернет-конференція «Нові педагогічні виміри професійного
розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики» – Бердянський
педагогічний університет, листопад, 2022 р.

33. Гоцуляк К.І., Максимчук Г.М. Розвиток емоційної саморегуляції майбутніх педагогів початкової школи в умовах війни // Всеукраїнська науково-теоретична конференція до Дня науки в Україні «Пріоритетні напрями наукових досліджень в Україні в умовах воєнного стану» 19.05. 2023 р., Київ, 2023. – С.479-483.

34. Гоцуляк К.І. Формування громадянської компетентності учнів початкової школи в умовах війни //  Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Україно моя вишивана», присвячена Всесвітньому дню вишиванки. Київ: педагогічна думка, 2023 р. – С. 42-44.

35. Гоцуляк К.І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, [Електронний ресурс] — Дніпро: Середняк Т. К., 2023, — 503 с. С.90-93

36. Гоцуляк К.І. АНАЛІЗ РЕФОРМ В ОСВІТІ, ЇХНІХ ПЛЮСІВ ТА МІНУСІВ, А ТАКОЖ ЕФЕКТИВНОСТІ НОВИХ ПІДХОДІВ // Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти: Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 листопада 2023 р., Миколаїв – Миколаїв: МНАУ, 2023. – 217 с. С.48-50

37. Гоцуляк К.І., Гоцуляк В.А. СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ВІЙНИ // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 60-річчю кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки. Підприємництво під час війни в Україні: виклики та можливості: збірник тез доповідей Електронне видання. Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2023. 358 с. С.53-56       ISBN 978-966-640-548-0

  Методичні посібники

1. Словник термінів і понять з дисциплін «Загальні основи педагогіки» та «Дидактики» для студентів спеціальності «Початкова освіта» / Уклад.: К.І. Гоцуляк – Івано-Франківськ.: ЛІК, 2018. – 38 с.
2. Методичні рекомендації до самостійної роботи з курсу «Педагогіка» для студентів спеціальності «Початкова освіта» / Уклад.: К.І. Гоцуляк – Івано-Франківськ.: ЛІК, 2019. – 38 с.
3. Методичні рекомендації до практичних занять з педагогіки для студентів спеціальності «Початкова освіта» / Уклад.: К.І. Гоцуляк – Івано-Франківськ.: ЛІК, 2020. – 78 с.
4. Педагогіка: курс лекцій для студентів спеціальності «Початкова освіта» / уклад. К.І. Гоцуляк. – Івано-Франківськ, 2021. – 128 с.
5. Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з Педагогіки та методи для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» / уклад. К.І. Гоцуляк. – Івано-Франківськ, 2021. – 24 с.
6. 100 і одна порада щодо організації та проведення дистанційного навчання для викладачів, студентів спеціальності «Початкова освіта», батьків / уклад. К.І.Гоцуляк. – Івано-Франківськ, 2021. – 24 с.

7. ПЕДАГОГІКА: методичні розробки семінарських занять для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта» / автор -укладач К.І. Гоцуляк. – Івано-Франківськ, 2022. – 98 с.

2003-2005 р.р. – практичний психолог у загальноосвітній школі.

2009-2013 рр. – асистент кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти Педагогічного інституту Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. Викладала дисципліни:«Людина і світ», «Методика навчання природознавства», а також була методистом педагогічної практики студентів у школах  м. Івано-Франківська.

2014 р. – 2016 р. – викладач кафедри теорії та методики початкової освіти Педагогічного інституту ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника”.

З 1 лютого 2017 р. – викладач кафедри педагогіки початкової освіти та Івано-Франківського коледжу ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника”.

2020 р. – голова циклової комісії професійної та практичної підотовки (спеціальність “Початкова освіта”).

 

Підвищення кваліфікації

 

сертифікат 2021

Kateryna Hotsuliak конфлікт

Kateryna Hotsuliak лідерство

Гоцуляк Катерина cert_Inclusion_ Stories from India

Цифрова медіаграмотність

Hotsuliak Kateryna_травень 2021

Гоцуляк_К. І міжнародна

Гоцуляк Катерина Іванівна_курси підвищення кваліфікації_2023 р.

Гоцуляк_сертифікат про проходження курсу “Дивись під ноги! Дивись куди йдеш!”

У вересні 2023 року пройшла XVI Міжнародну програму підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Разом із Видатними Лідерами Сучасності та Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу“. За результатами проходження курсу присвоєно кваліфікацію: “Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО” та “Міжнародний Вчитель/Викладач”.

Міжнародний Сертифікат, №16089 від 30.09.2023. 180 акад. год (6,0 кредитів ECTS), з них 15 годин інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS.