![]() |
Кандидат педагогічних наук,доцент кафедри педагогіки початкової освітиПедагогічний факультетвикладач Відокремленого структурного підрозділу
|
Довбенко Світлана Юріївна – спеціаліст вищої категорії, кандидат педагогічних наук.
У 1995 році закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника за спеціальністю «Початкова навчання та хореографія».
Працювала за фахом у Калуській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Івано-Франківської області.
З 2004 року – асистент кафедри теорії та методики початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Тема кандидатської дисертації:”Формування діалогічної культури майбутніх вчителів початкових класів” на здобуття наукового ступеня – кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Дисертація захищена в спеціалізованій Вченій раді Херсонського державного університету. Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор Пальшкова Ірина Олександрівна.
Автор понад 20 наукових і навчально-методичних публікацій.
Сфера наукових інтересів: розвиток діалогічної культури вчителя, педагогічна майстерність.
http://scholar.google.com.ua/citations?user=GHMva9wAAAAJ&hl=ru
http://orcid.org/0000-0003-2316-0579
- Svitlana Dovbenko, Ruslana Naida, Victor Beschastnyy, Halyna Bezverkhnia, ViktoriiaTsybulska. Problem of Resistanceto the Introduction of Distance Learning Models of Traininginthe Vocational Training of Educators. (Проблема супротиву впровадженню моделей дистанційного навчання в системі професійної підготовки педагогів).InternationalJournalofLearning, 2. TeachingandEducationalResearch. Vol. 19. No2., pp. 1-12. February 2020. IndexedinScopus. (Міжнародний журнал навчання, викладання та педагогічних досліджень). Том 19. №2. 2020. Журнал індексується в Scopus.
- Popovych, I., Zhigarenko, I., Losiyevska, O., Kashyrina, Ye., Shevchenko, R. &Piletska, LПопович, І. С.; Жигаренко, І.; Лосієвська, О.; Каширіна, Є.; Шевченко, Р.; Пілецька, Л. Research of Achievement Motivation’s Impactonthe Career Orientations of Future Managers of Organization. RevistaInclusiones, Vol.7 (numEspecial), pp. 247-263. 2020. ISSN: 0719-4706 © Web of Science.;
- Довбенко С.Ю., Прокопів Л.М. Особливості впровадження педагогіки партнерства в Карпатському освітньому просторі. Український педагогічний журнал . 2019. № 1. С.118-128. Фахове видання.
- Довбенко С.Ю., Москаленко Ю.М. Науково-філософські ідеї І.А.Зязюна у контексті реформування національної педагогічної освіти. Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога»проіндексовано професійними асоціаціями:BASE, Google Академія, WorldCat, OpenAIRE, Наукова періодика України (проект Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського). С.5-7 (0.75 др.арк.) Фахове видання.
- Довбенко С.Ю. Освітній простір Нової української школи Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2018. № 18. С. 20-23. Index Copernicus(0.75 др.арк.) Фахове видання.
- Довбенко С.Ю., Москаленко Ю.М. Реалізація педагогіки партнерства в Карпатському освітньому просторі. Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2017. № 16. С. 34-39.
- Anna Struk,Natalia Siranchuk,Yuliia Rudenko,Svitlana Barylo, Svitlana Dovbenko.Peculiarities of the professional foundation of the future pedagogue . Journal of Intedisciplinary Research .AD ALTA, Vol.11 (issue2,special XX)pp.115-120.2021.ISSN1804-7890,ISSN2464-6733(online)Web of Science.
- Марія Багрій, Світлана Довбенко. Література як засіб формування національноі свідомості та характеру особистості крізь призму творчості Богдана Лепкого. Молодь і ринок №3 (189),2021.С.45-50. Наукове фахове видання (категорія “Б”) у галузі педагогічних наук.
- Багрій М.А.,Довбенко С.Ю. .Використання творчоі спадщини Івана Франка восвітньому процесі закладу вищої освіти.Педагогічний альманах: збірник наукових праць.Наукове фахове видання(категорія “Б”)у галузі історіі педагогіки. Випуск 49,2021 С.251-257.
- Марія Багрій ,Світлана Довбенко. Роль українських письменників Західноі Украіни в розвитку навчально-методичного забезпечення освітнього процесу (ХІХ-початок ХХст.)Молодь і ринок. № 5-6 (191-192),2021.С.45-49. Наукове фахове видання (категорія “Б”) у галузі педагогічних наук.
- Довбенко С. Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства. Освітній дискурс: збірник наукових праць. 2020. 20(2), 32−44.
- Довбенко, С. Традиції виховання толерантності у виховних моделях українського народу. Актуальні питання гуманітарних наук. Випуск 28, том І, 2020, 240−245.
- Довбенко, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. Інноватика у вихованні: збірник наукових праць. Випуск 11. Том 1, 100−107.
- Довбенко С.Ю., Хімчук Л.І. Дидактичні підходи до формування в майбутніх учителів компетентності конструктивної педагогічної взаємодії. Вісник науки та освіти. 2022 №5(5).
- Довбенко С., Прокопів Л., Москаленко Ю. Використання онлайн технологій у формуванні професійної гнучкості майбутнього викладача закладу фахової передвищої і вищої освіти. Молодь і ринок. 2022 8(205).
- Dovbenko S. The Formation of bases of the Ukrainian national identity affirmation with the primary school children. MOUNTAIN SHOOL OF UKRAINIAN CARPATY. Vol 26,pp.119−123.
- Довбенко С.Ю. Реалізація дистанційної форми навчання в умовах війни, з досвіду шкіл України. Інноваційна педагогіка, № 52, 2022.
- Цюняк О.П., Довбенко С.Ю. Професійна саморегуляція викладача закладів вищої освіти в умовах війни. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. / [редкол. Л.Б. Лук’янова (голова), Аніщенко О.В. (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ, 2022. 1 (21). 122−131.
- Цюняк О.П., Довбенко С.Ю. Проблема розвитку соціально-емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів у період війни. Освітні обрії, 2(55), 2022. 66−69.
20.Tsiuniak O., Kopchuk-Kashetska, Dovbenko S. Coaching in the sustem of professional training of future masters of primary education during the period under martial law. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 10 (1). 2023. P.108−113. URL:https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/issue/view/322 (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus, категорія Б).
21.Копчук-Кашецька М.С., Цюняк О.П., Довбенко С.Ю. Духовне виховання учнів нової української школи у воєнний час. Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. м. Івано-Франківськ. 2023. №28. С.106−112.
- Білавич Г., Довбенко С. Класна кімната в структурі освітнього, розвивального й виховного середовища навчальних закладів УПТ ”Рідна школа” (1881-1944) Молодь і ринок. 2023. №3(211). С.63-68.
- Савчук Б., Довбенко С., Сидорук Т. Використання коучингових технік регуляції та саморегуляціі психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Молодь і ринок. 2023. № 2 (210). С.38- 42.
- Прокопів Л.,Довбенко С., Бандура Л. Історіографія дослідження проблеми інноваційних технологій у підготовці вчителів початкової школи (ХХІст.) Людинознавчі студії. Серія” Педагогіка.” Випуск16 (48) .2023.С.182-187.
- Довбенко С.Ю., Москаленко Ю.М. Реалізація педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / За наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П. Івано-Франківськ: НАІР, 2017. С.24-39.
- Довбенко С.Ю. Ключові компетентності у європейському освітньому просторі. Гірська школа в умовах реформування системи освіти: компетентнісний вектор: монографія /За наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Фрнаківськ : Супрун В.П., 2018. С. 267-278 (1,3 др.арк.).
- Довбенко С.Ю. Педагогічні технологія успіху та розвиток творчої особистості майбутнього педагога / За наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2019. С. 225-233.
- Цюняк О.П., Довбенко С.Ю. Педагогічна інноватика: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 190 с.
- Довбенко С.Ю., Москаленко Ю.М. Карпатський простір:непростий шлях реформ / За наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2019. С. 17-23.
- Довбенко С.Ю. Формування толерантності до невизначеності у сучасної молоді в умовах війни. Збірник ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість у кризових умовах сучасності: психологічні виклики» (03 березня 2023 р., м. Івано-Франківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, проф. І. М. Гояна, проф. Н.Є.Завацької, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ, 2023. С.402−404.
- Довбенко С. Конфліктологія: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів. Видавець Кушнір Г.М., 2020. 80 с.
- Довбенко С. Методика виховної роботи: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів. Видавець Кушнір Г.М., 2020. 90 с.
- Міжнародне онлайн-стажування. Сертифікат. «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах вищої освіти: європейський досвід» (Польща-Україна). 2021р., 6 кредитів (180 годин).
- Північний університетський центр у Бая-Маре (Румунія). Сертифікат. «Організація освітнього процесу в галузі філологічних наук в Україні та країнах ЄС». 2021 р., 6 кредитів (180 годин).
- Organised by Zofia Zamenhof Foundation, Warsaw, Poland. Сертифікат COMSUS-WP3-087. Тема: «The power of social media in the professional development of university representatives: personal brand, tools for educational products, promotion of sustainable development values». 21.06.2024р.6 кредитів ECTS (180 год.)
- Центр українсько- європейського наукового співробітництва. Український державний університет імені Михайла Драгоманова. Свідоцтво про підвищення кваліфікації №ADV-040353-UDU. Тема: «Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи». 14.04.2024р. 6 кредитів ECTS (180 год.).
- НАПН України. ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Свідоцтво про підвищення кваліфікації №СП35830447/0127. Тема: «Проблеми комунікації викладачів і студентів під час дистанційного навчання». 5 кредитів ECTS (120 год.).