11 квітня 2025 року відбулась настановча нарада з питань організації і проведення виробничих практик студентів четвертого курсу спеціальності 013 Початкова освіта «З додаткової кваліфікації» та «Безперервна».
У процесі педагогічної практики студенти адаптуються до діяльності вчителя, знаходять своє місце у взаємодії дитячого і педагогічного колективу, усвідомлюють та оцінюють правильність професійного вибору, рівень вироблених необхідних якостей для педагогічної діяльності. Це і є початком формування професійної майстерності. Студенти оволодівають прикладними професійно-педагогічними знаннями, що сприяє успішному засвоєнню теоретичних знань, у них формуються уміння планувати свою роботу, розподіляти доручення, добирати необхідний матеріал і втілювати його у конкретні справи, оцінювати їх ставлення до них вихованців, порівнювати свою діяльність із результатами інших студентів-практикантів. Під час виробничої (педагогічної) практики відбувається не тільки перевірка теоретичної і практичної підготовки здобувача фахової передвищої освіти до самостійної роботи, але й створюються широкі можливості для забезпечення творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя.