ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ

Студенти 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта на заняттях з корекційної педагогіки освоюють практичні навички під час проведення вправ.

Тактильна гра «Що в сумці?» для дітей з розладом аутистичного спектру

Ця гра допомагає дітям з РАС розвивати сенсорні навички, концентрацію та мовлення! ????

???? У непрозорий мішечок кладемо різні предмети з різними текстурами (гладкі, шорсткі, м’які, тверді тощо).
???? Дитина на дотик визначає текстуру та намагається вгадати предмет.
???? Головне – саме текстура, адже гра вчить розрізняти тактильні відчуття, розширює словниковий запас і покращує сенсорну інтеграцію.

Гра сприяє зниженню сенсорної чутливості та допомагає дітям краще взаємодіяти зі світом! ????✨

 

Гра «Де звучить?» для розвитку уваги та орієнтації в просторі

Ця гра допомагає дітям розвивати зорову та слухову увагу, а також навички орієнтування у просторі!

???? Використовується будь-яка іграшка, яка створює звук.
???? Спочатку дитині показують іграшку та привертають її увагу, потряхуючи нею.
???? Потім іграшку відводять у бік і знову створюють звук.
???? Дитина із заплющеними очима повинна визначити напрям, звідки йде звук.
???? Гра повторюється 2-3 рази.

Ця активність розвиває слухове сприйняття, концентрацію та просторову орієнтацію! ????

 

Гра «Закрий!» для розвитку сприйняття та порівняння

Ця гра допомагає дітям навчитися розрізняти предмети за розміром, формою, а також розвивати логічне мислення!

???? Використовуються дві баночки контрастного розміру та маленькі й великі кульки (або кришечки).
???? Спочатку дитині показують дві баночки та пояснюють, що одна велика, а інша маленька.
???? Потім демонструють кульки різного розміру.
???? Дитина повинна правильно розкласти кульки: великі – у велику баночку, маленькі – у маленьку.
???? Після виконання завдання дитина закриває баночки відповідними кришечками.

Гра розвиває увагу, навички сортування, дрібну моторику та вміння співвідносити предмети!