Захист розпочався вітальними словами заступника директора коледжу з навчально-виробничої роботи Чупровської Марти Ярославівни, завідувачки педагогічного відділення Полякової Тетяни Вікторівни, керівників-методистів практики Гой Наталії Василівни, Гоцуляк Катерини Іванівни, Максимчук Ганни Миколаївни, Стамбульської Тетяни Ігорівни, Кулик Іванни Миколаївни, Никорак Наталії Юріївни, Прокопів Любов Миколаївни.
Приємно відзначити, що учасниками заходу стали педагоги-класоводи закладів освіти наших студентів, а саме: Рига Марія Василівна – старший вчитель, класовод 4-Б класу Тисівського ліцею Болехівської міської ради та Лемен Оксана Іванівна, класний керівник 2-А класу Грушівського закладу загальної середньої освіти Закарпатської області, а також Яремчанського ліцею №2 вчитель початкових класів вищої категорії вчитель-методист — Білоус Наталія Олександрівна та вчитель вищої категорії, заступник директора з навчально-виховної роботи — Костик Ганна Василівна.
Педагоги висловили свої думки щодо діяльності практикантів, приємні враження дирекції, розповіли про чудову роботу студентів на педагогічній практиці. У відео-зверненні свої емоції про практику студентів групи ПО-42 висловила класовод 2-А класу початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради, яка за версією Global Teacher Prize Ukraine 2021 входить в ТОП-50 найкращих вчителів України – Бурцева Тетяна Олександрівна.
Зважаючи на нові умови роботи, згідно з концепцією НУШ студенти демонстрували свої звітні презентації двома блоками 1-2 та 3-4 класи. Адже, у Новій українській школі оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у 1-2 класах має формувальний характер та озвучується словесно, а для учнів третіх та четвертих класів застосовується формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне) оцінювання.
Впродовж 8 тижнів студенти проходили практику у школах Івано-Франківська, Закарпаття та Тернопільщини та інших областей. На захисті практиканти приємно вразили цікавими доповідями, креативними презентаціями, відеоматеріалами та фото виконаної роботи, ділилися своїми емоціями та враженнями, обговорили труднощі, які виникали під час підготовки до уроків.
На думку студентів, завдяки педагогічній практиці їм вдалося поглибити й закріпити теоретичні та практичні навички, здобуті в коледжі. Практиканти висловили подяку за набуті знання, досвід та можливість їх використовувати на практиці.
Отож, початок педагогічній діяльності покладено!