Викладач циклової комісії “Початкова освіта” Катерина ГОЦУЛЯК відвідала захід про роль брендингу як інструменту сталого розвитку, впливу та довіри у сферах бізнесу, освіти та культури; ефективну комунікацію та продуману PR-стратегію; типові помилки брендування і найкращі практики з реальних кейсів для побудови власного унікального образу.
Сучасний маркетинг — це не лише про продаж, а насамперед про людей, цінності й довіру.
Під час події PR Rally ми побачили, як штучний інтелект, креатив і комунікації створюють нову епоху брендингу.
Спікери ділилися інсайтами про: силу персонального бренду;роль емоцій у побудові довіри; як ШІ змінює маркетинг, але не замінює людяність.
У межах події звучали практичні поради, сучасні інсайти та натхненні ідеї для тих, хто формує імідж освітніх і громадських інституцій.
Захід став потужним майданчиком для професійного зростання, обміну досвідом та натхнення на подальші зміни.

