На Віртуальній Всесвітній конференції з розвитку спільнот, яку організували Міжнародна Асоціація Розвитку Громад (Великобританія) та організація Інклюзивні Практики (Грузія) викладачі Сергій Сидорів, Лідія Сидорів та цьогорічна випускниця спеціалізації Корекційна освіта Христина Мельник презентували доповідь Inclusive Education Teacher Training for the Community Development: a case story from Ukraine.
Під час доповіді учасники поділилися досвідом співпраці з партнерами з Університету Міннесоти та Університетом Бетеля (США) і навчальними закладами-учасниками Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти, розповіли про розроблені Навчальний курикулум з інклюзивної освіти та посібник Сходинки інклюзії, за якими проводиться підготовка вчителів до організації інклюзивного простору в їх майбутніх навчальних закладах та громадах і проінформували про організаційну, навчальну та волонтерську роботу у своїх громадах під час війни.