Цюняк Оксана Петрівна

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри педагогіки початкової освіти

викладач дисципліни

«Методика трудового навчання з практикумом»

 Відокремленого структурного підрозділу

«Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника»

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Цюняк Оксана Петрівнадоктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки початкової освіти, викладач Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «викладач-методист».

У 2005 році закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти, викладача.

З 2003 року працювала на посаді секретаря-діловода Педагогічного інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

З 2012 по 2014 рр. навчалася у аспірантурі Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (м. Київ).

З 2014 р. розпочала свою науково-педагогічну діяльність на кафедрі теорії та методики початкової освіти.

У 2015 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (м. Київ).

З 2018 року навчалася у докторантурі Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (м. Київ).

У 2020 році присвоєно вчене звання «доцент».

У 2020 році захистила докторську дисертацію на тему «Система професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України м. Київ.

У 2022 році присвоєно вчене звання «професор».

Сфера наукових інтересів охоплює широкий спектр актуальних проблем педагогічної інноватики та освітньої практики, зокрема: проблеми професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у закладах вищої освіти; професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифрової трансформації освіти; формування професійної культури майбутніх педагогів; проблеми теорії і практики професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти; проблеми використання інноваційних освітніх технологій та інноваційних підходів до викладання навчальних дисциплін у закладах вищої освіти; формування інноваційної компетентності сучасного вчителя початкових класів та викладача закладів вищої освіти.

НАУКОМЕТРІЯ

Google Scholar https://scholar.google.ru/citations?user=IQoHuqAAAAAJ&hl=ru

ORCID http://orcid.org/0000-0002-4573-1865

ResearchGate https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Tsiuniak

Нагороджена грамотами дирекції Педагогічного інституту (2012, 2015), Подякою Керівництва Центру українсько-європейського наукового співробітництва за співпрацю та участь у статусі лектора у Всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації «Управління якістю науково-дослідницької діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти в умовах воєнних реалій» (Ужгород-2022); Подякою ректора Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк-2021; Дипломом за активну участь у семінарах виставки і представлення освітніх інноваційних технологій (Національна академія педагогічних наук України,     2021 листопада, 2020); За активну участь у проєкті «Університет обдарованої дитини (2019); Почесною грамотою Архієпископа і Митрополита Івано-Франківської УГКЦ Володимира Війтишина (2012), Подякою благодійної організації «Рочестер Майдан» (ROC Maidan) (2014).

 

Наукові публікації в періодичних виданнях,

які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН,

зокрема Scopus або Web of Science

 

  1. Popovych І., Zavatskyi V., Tsiuniak O., Nosov , Zinchenko S., Mateichuk V., Zavatsyi Y., Blynova O. Research on the types of pre-game expectations in the athletes of sports games. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), 2020. Vol.20 (1), Art 6, 43–52. online ISSN: 2247 – 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN – L = 2247 – 8051 © JPES (Scopus). DOI:10.7752/jpes.2020.01006.URL:https://efsupit.ro/images/stories/ianuarie2020/Art%206.pdf.
  2. Popovych І., Lialiuk G.,  Alesieieva M., Popovich A.,  Bondarenko V., Kovtun O., Tsiuniak O. Sociocultural metrics of the personal paradigm of orphans’ upbringing in pedagogical theory and practice of Ukraine. Revista Inclusiones, Vol:7 num. 3, 2020. 343−356. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10795(Scopus).
  3. Tsiuniak O., Pyslar A., Lialiuk G., Bondarenko, V., Kovtun, O., Los, O. & Popovych I. Research of interdependence of variables and factor structure of masters’ readiness for innovative pedagogical activity. Revista Inclusiones, Vol. 7 num. 3, 2020,  427−452. (Web of Science). URL:http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10796.
  4. Sultanova L., Tsiuniak O., Milto L., Zheludenko M., Lyktei L., Petrenko L., Uchitel A. The potential of Google Classroom web service for lecturers of higher educational establishments under pandemic conditions. 4.0 International (CC BY 4.0). 2021, 346−365. URL:http://ceur-ws.org/Vol-2879/paper19.pdf. (Web of Science).
  5. Tsiuniak O., Myhovych I., Khomych L., Noskova M., & Kopchuk-Kashetska M. Using Distance Learning in the Process of Professional Training in the Context of the COVID-19. Pandemic. Postmodern Openings, 12(4)., 2021. 389−400. URL:https://doi.org/10.18662/po/12.4/381. (Web of Science).
  6. Sultanova, L., Khomych, L., Tsiuniak, O., Romaniuk, O. Structural and functional model of developing pedagogical skills of teachers of economics in Master’s degree programmes. ICHTML 2021: SHS Web of Conferences 104. 2021, 1-10. URL:https://doi.org/10.1051/shsconf/202110402013 (Web of Science).
  7. Hakman1 А., Andrieieva О., Kashuba V., Bezverkhnia H., Tsybulska V., Maievskyi M., Osadchenko T., Semenov A., Kljus O., Tsiuniak O., Nikula, N., Tomenko O. Factors of future teachers’ motivation formation for the physical improvement. Baltic Journal of Health and Physical Activity 2021; Supplement (2): 33-42 Journal of Gdansk Univversity of Physical Education and Sport. -ISSN 2080-9999 doi: 10.29359/BJHPA.2021.Suppl.2.04. (Web of Science).

 

ОДНООСІБНІ МОНОГРАФІЇ

  1. Цюняк О.П. Формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах. Монографія. Івано-Франківськ : «ЯРИНА», 2016. 188 с.
  2. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності: теоретичні і методичні засади. Монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2020. 335 с.
  3. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. Монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2021. 335 с.

 

РОЗДІЛИ У КОЛЕКТИВНИХ МОНОГРАФІЯХ

  1. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх педагогів у контексті етнокультурної парадигми гірського середовища. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку. Монографія. За наук. ред. д.п.н. М.П.Оліяр. Івано-Франківськ: НАІР, 2017. 150−160.
  2. Цюняк О.П. Компетентнісний підхід в основі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Гірська школа в умовах реформування системи освіти: компетентнісний вектор. Монографія. За наук. ред. д.п.н. Оліяр М. П.; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Івано-Франківськ : Супрун В. П., 2018, 117−130.
  3. Цюняк О.П. Використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. Упровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат. Монографія. За наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2019, 235−258.
  4. Цюняк О.П. Освітнє середовище та його роль у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Монографія. За наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019.

5.     Цюняк О.П. Теоретичні засади наступності і перспективності дошкільної і початкової освіти. Наступність у реформуванні системи освіти в гірському регіоні України. Монографія. За наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; Прикарпатський національний університет імені. Василя Стефаника. Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2021, 25−39 (356 с.).

 

ПІДРУЧНИКИ

  1. Цюняк О.П. Методика трудового навчання з практикумом. Частина 1. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2021. 176 с.
  2. Цюняк О.П. Методика трудового навчання з практикумом. Частина 2. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2021. 172 с.

 

НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

  1. Програма авторського спецкурсу «Формування професійної культури магістрів початкової освіти» для магістрантів напряму підготовки «Початкова освіта». Автор-упорядник О.П. Цюняк, 2014. 37 с.
  2. Навчально-методичне забезпечення виробничої практики у загальноосвітніх закладах: методичні вказівки для студентів ОКР «Магістр» зі спеціальності «Початкова освіта (практична психологія)» / уклад. Л.І. Макарова, О.Г. Паркулаб, О.П. Цюняк. Івано-Франківськ : В-цтво «CІМИК», 2016. 60 с.
  3. Педагогічна практика в початковій школі : посібник / за ред. О. Б. Будник. Авторський колектив: О. Б. Будник, Л. В. Ілійчук, Н. О. Матвеєва, С.В.Сливка, О. П. Цюняк. Івано-Франківськ : ПП Бойчук А.Б., 2016. 308 с.
  4. Цюняк О. П. Практична психологія в початковій школі. Практикум : методичний посібник для магістрантів спеціальності «Початкова освіта. Практична психологія». Івано-Франківськ : «ЯРИНА», 2017. 176 с.
  5. Наскрізна програма практики для студентів денної і заочної форм навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» Педагогічного факультету. Уклад.: О.П. Цюняк. Івано-Франківськ : ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», ЯРИНА, 2017. 48 c.
  6. Етнопсихологія : навчальний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта. Практична психологія». Автор-упорядник О.П. Цюняк. Івано-Франківськ : ЯРИНА, 2017. 132 с.
  7. Етнопсихологія : навчальний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта. Практична психологія». Івано-Франківськ: «ЯРИНА», 2018, 132 с.
  8. Методичні рекомендації до написання та захисту курсової роботи з дисциплін вільного вибору студентів спеціальності 013 Початкова освіта. Автор-упорядник О.П. Цюняк. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2019. 42 с.
  9. Цюняк О. П. Педагогічна інноватика: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2019. 128 с.
  10. Цюняк О. П., Довбенко С. Ю. Педагогічна інноватика: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 190 с.
  11. Цюняк О.П. Етнопсихологія: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2020. 76 с.
  12. Цюняк О.П. Формування професійної готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності: практикум. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2020. 188 с.

 

СЛОВНИКИ

  1. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Словник інноваційних термінів. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М., 2020. 108 с.

 

СТАТТІ У ФАХОВИХ ВИДАННЯХ

  1. ЦюнякО. П. Виховання толерантності у майбутніх учителів початкових класів у процесі виробничої практики. Наукове фахове видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат».№14. 186−188.
  2. ЦюнякО. П. Формування професійної мобільності майбутніх педагогів у ВНЗ. Обрії: науково-педагогічний журнал.  №1(42) . Івано-Франківськ. 2016. 33−36.
  3. Цюняк О. П.Деякі аспекти формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у закладах вищої освіти. Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 18. 2018. 142−147.
  4. Цюняк О. П. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у контексті ідей І.А. Зязюна. Педагогічна освіта : теорія і практика : Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.26 (1-2019). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2019. 206–21.
  5. Цюняк О. П. Філософське осмислення поняття «інноваційна діяльність». Молодий вчений. 2019, 5. 175−178.
  6. Цюняк О. П. Роль освітнього простору закладу вищої освіти у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип.1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2019.138–145.
  7. Цюняк О. П. Інноваційне освітнє середовище як чинник професійного становлення майбутніх магістрів початкової освіти. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». №14 Том 1. Одеса.2019. 175−179.
  8. Цюняк О. П. Організація самостійної роботи майбутніх магістрів початкової освіти у процесі професійної підготовки до інноваційної діяльності. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» : [редактори-упорядники В.Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2019. 25. 269–275.
  9. Цюняк О.П. Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Інноваційна педагогіка, 20, Одеса, 2020. 123−126.
  10. Цюняк О.П. Визначення рівня сформованості інформаційно-змістового критерію професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 27, 5, 2020. 205−209.
  11. Tsiuniak О. Profesional training future mastersof primary education to innovative activities through theprism of a competence approach. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7 (1), 2020. 166−170.
  12. Цюняк О.П. Реалізація акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 68, 2020. 235−238.
  13. Цюняк О.П. Моделювання системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 70, 2020. 231−235.
  14. Tsiuniak О. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1(62), 2020. 44−48.
  15. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти як наукова проблема. Освітні обрії, 1(50), 2020. 201−205.
  16. Цюняк О.П. Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. Проблеми підготовки сучасного педагога, 1(21), 2, 2020. 152−157.
  17. Цюняк О.П. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Нова педагогічна думка, 2(102), 2020. 112−116.
  18. Tsiuniak О. Organizational and pedagogical conditions for improving the professional training of future masters of elementary education to innovative activities. Professional Pedagogics, 1(20), 2020. 71−77.
  19. Цюняк О.П. Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 2020. 107−110.
  20. Tsiuniak О. Progressive ideas of professional training of future masters of elementary education to innovative activities in foreign countries. Гірська школа Українських Карпат, 22, 2020. С. 167−170.
  21. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх педагогів засобами дистанційного навчання в умовах карантину. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Вип. 1(17).  106−115.
  22. Цюняк О.П. Стан ментального здоров’я здобувачів вищої освіти у період дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 27, 5, 2020, 205−209.
  23. Цюняк О.П. Використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів у закладах освіти. «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах» № 75 (2021). 128−133.
  24. Цюняк О.П., Розлуцька Г.М. Кравець О. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1(48). 2021. 435−439.
  25. Цюняк О.П., Розлуцька Г.М. Змішане навчання як інноваційна форма організації освітнього процесу у закладах вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 2(49). 2021. 232−236.
  26. Цюняк О.П., Султанова Л.Ю. Осмислення проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка».  2(3), 208−214.
  27. Цюняк О.П. Освітні можливості соціальних мереж у професійній підготовці майбутніх педагогів. Вісник кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» №3, 2021: наук. журнал / голов. ред. Г.І. Сотська. Київ: ТОВ «Талком», 2021. 34−37.
  28. Цюняк О.П., Федірчик Т.Д., Нікула Н.В. Використання інтернет-ресурсів у професійній підготовці майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання. Гірська школа Українських Карпат, 25, 2021. 107-110.
  29. Цюняк О.П. Імплементація принципів академічної доброчесності у закладах вищої освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка».  Видавничий дім «Гельветика», 1, 2022, 216−221.
  30. Цюняк О.П. Формування емоційної культури вчителів початкових класів у період війни. «Імідж сучасного педагога». Тема: «Педагог – носій цінностей суспільства». №3(204). 2022, 48−52.

 

 

СТАТТІ У ІНШИХ ВИДАННЯХ

  1. Цюняк О.П. Культурологічний підхід як наукова основа професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24–25 січня 2020 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 2. 104−108.
  2. Цюняк О.П. Системний підхід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (17–18 січня 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. 125−128.
  3. Цюняк О.П. Готовність майбутніх магістрів початкової освіти до роботи в умовах Нової української школи. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення». 4-5 березня 2020. Кафедра початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. 143−145.
  4. Цюняк О.П. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Міжнародна науково-практична конференція «Actual problems of science and practice», 27-28 квітня 2020. Стокгольм, Швеція. 322−324.
  5. Цюняк О.П. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з психологічними травмами. Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами: збірник матеріалів IV Всеукраїнська науково-практичної конференції з міжнародною участю (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського). Випуск 3. 2020.  307−310. (250 с.)
  6. Султанова Л.Ю., Цюняк О.П. Професійне самовдосконалення вчителя в контексті Нової української школи Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та зарубіжжі: матеріали тез доповідей Звітної науково-практичної конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України за 2019 рік (25-26 березня 2020 р.) / Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. – Київ: «ДКС-Центр», 2020, 70−72.
  7. Цюняк О.П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення», 4-5 березня 2021 року. 181−185.
  8. Цюняк О.П. Демократична школа – простір освітніх інноваційних можливостей. Міжнародна науково-практична конференція «Демократія та освіта: викладання та навчання демократії в початковій школі та педагогічній освіті. 21-22 квітня 2021 р. / гол. ред. Л. Гаврілова; відп. ред. О. Хващевська. Слов’янськ : ДДПУ, 2021, 105−108.
  9. Цюняк О.П., Закутинська І.І., Ковків М.В. Використання цифрових інструментів у формуванні предметних компетентностей на уроках географії. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи», 20 квітня 2021 р., м. Запоріжжя, Україна, 65−67.
  10. Цюняк О.П., Розлуцька Г.М. Актуальність ідей Василя Стефаника у професійному становленні особистості. Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні аспекти творчості Василя Стефаника (до 150-річчя від дня народження». 21-22 квітня 2021 р.
  11. Султанова Л.Ю., Цюняк О.П. Актуальність дослідження проблем підготовки викладача закладу вищої освіти до професійної діяльності в умовах цифровізації суспільства. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (2 квітня 2021 р.) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2021, 49−52. (216 с.)
  12. Цюняк О.П. Формування природничої компетентності здобувачів освіти засобами інтерактивних технологій. Матеріали І Регіональної науково-практичної конференції «Географічні діалоги на перехресті практики і теорії». ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 18 червня 2021 р.
  13. Цюняк О.П. Професійна підготовка майбутніх педагогів в умовах інноваційних трансформацій сучасної освіти. Збірник Матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика». 11 листопада 2021 р. Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 285−288.
  14. Цюняк О.П. Сучасні цифрові технології як засіб підвищення професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у ЗВО. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції». Мукачево. 21 – 22 жовтня 2021, 343−345.
  15. Цюняк О.П. Компетентнісний підхід до розвитку soft skills здобувачів вищої освіти. Культуромовна особистість фахівця у ХХІ столітті: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Суми, 2021 року) / за ред. О. М. Семеног. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022, 5, 44−47.
  16. Цюняк О.П. Вектор наступності в умовах сьогодення: інтеграція дошкільної та початкової освіти. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХІХ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької / [наук. ред.: Г.І. Сотська, М.П. Вовк]. Вип. 5 (17). Київ: Талком, 2022. 92−95.
  17. Цюняк О.П. Ефективність дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. Сучасні проблеми підготовки вчителя: теорія і практика: матеріали Звітної науково-практичної конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України за 2021 рік (Київ, 18 – 21 квітня 2022 р.). Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Київ. 143−146.

Гарант освітньо-наукової програми «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Кваліфікація: доктор філософії (2022).

Вчений секретар спеціалізованої Вченої ради для захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних за спеціальностями 13.00.01– загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника (2022).

Членкиня редакційної колегії фахового журналу (категорія Б) «Освітні обрії» (2021).

Заступник головного редактора фахового видання “Академічні студії. Серія: Педагогіка” (2021). Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

Членкиня Консультативної ради з питань підвищення рівня викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

Членкиня постійно діючої експертної комісії університету щодо підготовки матеріалів та видань, призначених для відкритого опублікування (наказ №669 від 27 жовтня 2021).

Членкиня Української асоціації дослідників освіти (УФДО) 2022 р.

Лектор Всеукраїнського підвищення кваліфікації з проблеми «Управління якістю науково-дослідницької діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти в умовах воєнних реалій» з ініціативи Центру українсько-європейського наукового співробітництва (2022).

Керівник студентської наукової групи «Формування професійної культури майбутніх учителів Нової української школи».

Академнаставник студентської групи.

 

Забезпечує викладання навчальних дисциплін: «Педагогічна інноватика», «Етнопсихологія», «Практична психологія в початковій школі», «Конфліктологія», «Актуальні проблеми практичної психології у закладах освіти», «Методика трудового навчання з практикумом», «Академічна доброчесність у науковій діяльності», «Сучасні тенденції розвитку теорії та методики професійної освіти». Здійснює керівництво дипломними роботами на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти.

 

 

МІЖНАРОДНІ СТАЖУВАННЯ

  1. Міжнародне науково-педагогічне стажування «Модернізація педагогічної освіти в Україні: запозичення досвіду ЄС» за фахом «Педагогічні науки» в обсязі 5 кредитів (150 годин). 1–12 липня 2019 року. Північний університетський центр у Бая-Маре (Румунія).
  2. Науково-педагогічне стажування «МОДЕРНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЗАПОЗИЧЕННЯ ДОСВІДУ ЄС» за фахом «Педагогічні науки» в обсязі 5 кредитів (150 годин). Термін стажування: 1–12 липня 2019 року. Місце стажування: м. Бая-Маре, Румунія. Збірник тез науково-методичних доповідей, сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування (двома мовами). Тема доповіді: «Інноваційні методи навчання у контексті професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти» Навчальне навантаження стажування становить 5 кредитів (150 годин) і розподіляється таким чином: ознайомлення із сайтом університету – 12 годин; робота з навчально-методичними матеріалами – 38 годин; індивідуальна робота над науково-методичними доповідями – 100 годин.
  3. Міжнародне науково-педагогічне стажування «Організація освітнього процесу в галузі філологічних наук в Україні та країнах ЄС». 5 квітня-20 травня 2021р. Північний університетський центр у Бая-Маре (Румунія). (180 годин).
  4. Міжнародне онлайн-стажування за темою «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах вищої освіти: європейський досвід» (Польща-Україна). (180 годин). Термін стажування з 11.2021 по 12.12.2021.

 

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  1. Навчальний тренінг з підвищення кваліфікації в рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних технологій викладання – MoPED» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP). Заг. обсяг – 30 академічних годин (1,0 кредит ЄКТС).
  2. Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему «Інноваційні технології в освітній діяльності педагога» на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Заг. обсяг – 30 академічних годин (1,0 кредит ЄКТС) (27−29 січня 2021 р.).
  3. Курси підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників, які забезпечують навчання здобувачів освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти, за напрямами, визначеними п.15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 No800 на тему «Педагогіка партнерства: техніки зворотного зв’язку у форматі дистанційного/очного навчання» на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 26-29 січня 2022 року. Заг. обсяг – 30 академічних годин (1,0 кредит ЄКТС).

 

Організаторка благодійного ярмарку «Творимо добро своїми руками» (2014-2019), за участю студентів Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та педагогічного факультету (https://www.youtube.com/watch?v=-ZvZfUsNEVk, https://www.youtube.com/watch?v=PUvPwt-ZOQQ,

https://www.youtube.com/watch?v=TTLlXFIc_iE.

https://gk-press.if.ua/tvorymo-dobro-svoyimy-rukamy-frankivski-studenty-vlashtuvaly-blagodijnyj-yarmarok/).

Провела виховні заходи: «А над світом українська вишивка цвіте» (2015), «Величне і прекрасне слово Мати! Від неї все на світі! Навіть світ…!» (2017), «Духовні цінності сучасної молоді» (2016), «Як крила ангела, злітаючи назад, Небесна Сотня в вирій полетіла…» (2015), «Вишиванка і родина – моя квітуча Україна (2018), «Волонтерство: мобільність, оперативність, людяність» (2017); «Вогонь Шевченкового слова» (2021), «Україна цвіте вишиванками» (2021), «Україна у серці» (2021), онлайн виховний захід «Пам’ятаємо Героїв Крут» (2022), «Ми українці: честь і слава незламним» (2022), онлайн захід-реквієм «Герої Небесної Сотні – Ангели майдану» (2022), флешмоб «Віримо у нашу перемогу» (2022). Заходи профорієнтаційного спрямування із студентами Івано-Франківського коледжу, а саме: тренінг «Мистецтво бути вчителем» (2019), квест «Учитель – не просто професія, це – покликання» (2018).