Фахові

 

Монографії
1. Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у вищих педагогічних закладах України (друга половина ХХ століття) / Л. Прокопів/ Монографія. – Івано-Франківськ: Плай, 2005. – 256 с.
2. Формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах : монографія / Оксана Цюняк. – Івано-Франківськ : «ЯРИНА», 2016. – 188 с.

3. Цюняк, О. (2020). Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності: теоретичні і методичні засади: Монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 335.

Підручники, посібники
1. Антологія педагогічної думки Східної Галичини та українського зарубіжжя ХХ століття: навчальний посібник / [Т.К. Завгородня, З.І. Нагачевська, Н.М. Салига та ін.]. – Івано-Франківськ: Видавництво» Плай» ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. – 480 с.
2. Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина – українське зарубіжжя ХХ ст.): навчальний посібник / Т.К. Завгородня, З.І.Нагачевська, Н.М. Салига та ін. :Прикарпатський національний університет імені Василя Степаника, 2009. – 480 с.
3. Світ педагогіки Східної Галичина і українського зарубіжжя ХХ ст.: ідеї, афоризми, висловлювання : навчальний посібник / [Т.К.Завгородня, Л.М.Прокопів, І.В.Стражнікова]. – Івано-Франківськ: видавець Третяк І.Я., 2010. – 212с.
4. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Педагогіка» / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – 32 с.
5. Організація самостійної роботи студентів ОКР «Магістр»з курсу « Вища освіта і Болонський процес» / Т.К. Завгородня, Лб.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ, 2013. – 44 с.
6. Організація самостійної роботи студентів ОКР “Магістр” з курсу “Методологія та технологія педагогічних досліджень”: методичні рекомендації / Т.К Завгородня, Л.М.Прокопів, І.В.Стражнікова. – Івано-Франківськ, 2013. – 60 с.
7. Педагогічна практика студентів освітньо – кваліфікаційного рівня «Магістр» / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ, 2013. – 60 с.
8. Самостійна робота для студентів з курсу Методика спортивно – виховної роботи» методичні рекомендації / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – с.
9. Самостійна робота для студентів ОКР «Магістр» з курсу «Методологія та технологія педагогічних досліджень»: методичні рекомендації / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – 60 с.
10. Історія педагогіки: навчально-методичний посібник / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2014. – 160 с.
11. Інформаційні технології в педагогіці: методичні рекомендації до самостійної роботи/ Л. Прокопів. – Івано-Франківськ, 2013. – 60 с.
12. Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» / Упорядники Л.М. Прокопів, С.Ю. Довбенко, О.М. Сидорук; відповідальний за випуск Ю.М. Москаленко, Івано-Франківський коледж ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника .– Івано-Франківськ: 2015. – 224 с.
13. Організація управління навчальним процесом у ВНЗ: навчально-методичний посібник / упорядник Л.М. Прокопів. – Івано–Франківськ, 2016. –160 с.
14. Формування професійної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики / О. П. Цюняк // Педагогічна практика в початковій школі : посібник / за ред. О. Б. Будник. – Івано-Франківськ: ПП Бойчук А.Б., 2016. – С. 218-243. [308 с.].
15. Білавич Г. Говорімо українською правильно! / Галина Білавич, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ, 2012. – 59 с.
16. Білавич Г. Наголошуймо правильно! / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ, 2013. – 135 с.
17. Білавич Г. Формування мовленнєвої обізнаності майбутніх педагогів. Навчально-методичний посібник / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ: ПП «ТУР-ІНТЕЛЕКТ», 2014. – 60 с.
18. Білавич Г. Діалектне розмаїття Карпатського краю / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ: ПП „ТУР-ІНТЕЛЕКТ”, 2014. – 115 с.
19. Practical Сourse of the English Language. Part I. [Практичний Курс Англійської Мови. Частина І. Розроблено для студентів І курсу немовних спеціальностей / упоряд. Н.А. Процишин, Т.О. Близнюк]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2010. – 180 с.
20. Practical Сourse of the English Language. Part ІI. [Практичний Курс Англійської Мови. Частина ІІ. Розроблено для студентів факультетів фізичного виховання і спорту / упоряд. Н.А. Процишин, В.В. Ткачівський]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2011. – 108 с.
21. Practical Сourse of the English Language. Tourism. [Практичний Курс Англійської Мови. Туризм. Розроблено для студентів ІІІ курсу факультетів фізичного виховання / упоряд. Н.А. Процишин, С.І. Курилюк]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2011. – 98 с.
22. Ukrainian-English Dictionary. Phisiology of Sport. [Українсько-англійський словник. Фізіологія спорту. Розроблено для студентів факультетів фізичного виховання / упоряд. Н.А. Процишин, І.М. Іванишин]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2013. – 78 с.26. Полякова Т., Стамбульська Т. Основи культури і техніки
мовлення. Івано-Франківськ: СПД Іванців І.О., 2013. 74 с.
28. Стамбульська Т. І. Культура мовлення майбутнього педагога:
теорія та практика: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ :
НАІР, 2018. 168 с.

 

Публікації у наукових виданнях
1. Діагностика обдарованості молоді (ретроспективний огляд / Л.М. Прокопів // Наук. вісник Чернівецького ун-ту: Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2006. – Вип. 308. – С. 99 – 107
2. Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у педагогічних ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2006. – №7 (22). – С.115 – 120.
3. Організація творчої діяльності студентів педагогічних ВНЗ України / Л.М. Прокопів // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 43. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2006 – С. 337 – 341
4. Проблема обдарованості молоді в українській та зарубіжній психолого-педагогічній літературі // Л.М. Прокопів / Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету: Педагогіка. – 2006. – №9. – С. 128– 132.
5. Проблеми і перспективи сучасної сільської школи / Л.М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат: Науково-методичний журнал. – Івано-Франківськ: «Місто – НВ», 2006. – Вип. 1. – С. 115 –120
6. Робота з обдарованою молоддю в педагогічних ВНЗ України у контексті Болонського процесу України / Л.М. Прокопів // Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика: Зб. наукових праць. Випуск. 3. Частина 2. – Горлівка: Вид-во ГДПІІМ, 2006. – С. 211 – 218.
7. Болонський процес та зміст навчально-дослідної роботи у вузах України / Л.М. Прокопів // Europejska wspolna przestzren edukacyjna a przeobrazenia oswiatowe w Polsce (1989 – 2006). Nadzeile i zagrozenia. – Drohobycz – Lublin, 2007. – С. 168 – 179
8. Дослідницькі уміння як складова фахової компетенції вчителя / Л.М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Педагогіка. Соціальна робота, 2007 – №11. – С. 118 – 120.
9. Здобутки студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки / Л. Прокопів // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2007 – С. 15 – 20
10. Інноваційні підходи до роботи зі студентською молоддю ВНЗ України у контексті Болонського процесу / Л.Прокопів, В.Стинська // Збірник наукових праць ВІКНУ імені Тараса Шевченка. – К.:ВІКНУ, 2009. – Вип. №22. – С.262 – 269
11. Педагогічні умови організації виховної роботи зі студентами у ВНЗ України /Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. 2007. – Вип. ХУ-ХУІ. Ч. 2. – Івано-Франківськ, 2007.– С.216-223
12. Творче використання історичного досвіду навчально-виховної роботи з обдарованою молоддю України та зарубіжжя у контексті Болонського процесу/ Л.М. Прокопів // Lubelski Rocznik Pedagogiczny. – Lublin, 2007. – T. XXVI. – P. 33–42
13. Ціннісні орієнтири студентської молоді /Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2007. – №9. – С. 94 – 97.
14. Індивідуальні і групові форми організації наукової роботи з обдарованою молоддю у ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2008. – №4-5. – С. 204 – 211.
15. Концептуальні засади організації студентських олімпіад та конкурсів наукових робіт у педагогічних ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Наук. вісник Чернівецького ун-ту: Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2008. – Вип. 388. – С. 139 – 148.
16. Основні шляхи науково-дослідної роботи з обдарованими студентами ВНЗ України в позааудиторний в час (друга половина ХХ ст.) /Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2008. – №6. – С. 150 – 155.
17. Педагогічна обдарованість як важлива складова фахового зростання майбутнього вчителя /Л. Прокопів // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія – Зб. статей. – Ялта:РВВКГУ, 2008. – Вип.19. – Ч.1. – С. 19 – 25.
18. Проблеми самостійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи навчання / Л.М. Прокопів // Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми впровадження кредитно-модульної системи очима студентів та викладачів». – Харків, 2008.– С. 250 – 252.
19. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя у сучасному освітньому вимірі / М. Чепіль, Л. Прокопів // Світ дослідницьких студій: філософія, культурознавство, літературознавство, мовознавство, педагогіка. Наукові записки факультету романо-германської філології. Випуск ІІІ. – Дрогобич: Коло, 2008. – С. 504 – 512
20. Специфіка формування творчої особистості підлітків у виховній роботі ЗОШ І-ІІІ ст. /Л. Прокопів./ Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. ХIV – С. 2184-290
21. Використання проектних технологій у підготовці майбутнього вчителя / Л.Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2009. – №6-7. – С. 107 – 111.
22. Вплив соціальної ситуації сім’ї на особистісний розвиток підлітків /Л.Прокопів // Rodzina jako nośnik trafycji narodowych, religijnych i patriotycznych: [praca zbiorowa]; pod red. H. Bednarskiego i R.Kuchy. – Łoowicz – Ryky, 2009. – S. 240 – 249.
23. Інноваційні підходи до роботи зі студентською молоддю ВНЗ України у контексті Болонського процесу/ Л. Прокопів// Сравнительная педагогіка в условиях международного и европейской интеграции : сб. материалов IV междунар.науч.конф, Брест, 12-13 ноября 2009г. : в 2 ч. / Брест. гос. ун-т имени А.С Пушкина, каф. педагогіки, Каф. иностр яз. под. общ. ред. А.Н.Сендер; редкол.: М.Э. Чесновский [и др.]. – Брест : БрГУ, 2009. – Ч. 2. – С 145-149.
24. К.Д. Ушинський – основоположник сучасної педагогічної науки / Л.М. Прокопів, В.В. Стинська // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя) / [За заг ред. проф.Є.І. Коваленко]/ – Ніжин:Вид-во НДУ ім. М. Гоголя – 2009. – №5 – С.115 – 118
25. Моральне зростання як основа особистісного розвитку підлітків / Л. Прокопів // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2009. -№7. – С.68 – 72 с.
26. Основні методики впровадження інноваційних технологій у практику роботи з обдарованими студентами /Л.Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. вид. – Дрогобич, 2009. – №9. – С.48 – 52.
27. Особливості пошуку та підготовки педагогічно обдарованої молоді у ВНЗ України / М. Чепіль, Л. Прокопів // Гірська школа українських Карпат. – 2009. – №4-5. – С. 147 – 151
28. Використання здоров’язбережувальних технологій у практиці роботи ЗОШ 1 ступеня / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2010. – Вип. ХХХV. – С. 173-176.
29. Вплив сімейного спілкування на розвиток особистості підлітка / Любов Прокопів // Опіка і виховання дітей: історія і сучасність. – Збірн. наук. праць. – Дрогобич, 2010 – С. 168-174
30. До проблеми формування моральної культури майбутнього педагога сучасного / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2010. – Вип. ХХХІІІ. – С. 116 – 121.
31. Навчально-дослідна робота у педагогічних ВНЗ України: традиції та перспективи / Л. Прокопів // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.:ВІКНУ, 2010. – Вип. 25. –– С. 326-333.
32. До проблеми організації навчально-виховного процесу сучасної сільської школи України / Л. Прокопів// Сравнительная педагогика в условиях международного и европейской интеграции : сб. материалов V междунар.науч.конф, Брест, 19-13 мая 2011г.: в 2 ч. / Брест. гос. ун-т имени А.С Пушкина, редкол.: М.Э. Чесновский [и др.]. – Брест : БрГУ, 2011. – Ч. 2. – С.235- 240
33. Проблема формування естетичної культури підлітка. / Л. Прокопів, В. Стинська // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2011. – Вип. ХL. – С. 143 – 146.
34. Чинники становлення і розвитку сільської малокомплектної школи (90-і рр. ХХ ст.) / Л. Прокопів// Вісник Прикарпатського університету. Серія: Педагогіка. 2011. Вип. ХL. Частина 2 – С.55-58 с.
35. До проблеми організації навчально-виховного процесу у сучасній малочисельній сільській школі / Л. Прокопів // Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України: педагогіка. – Одеса, 2011. – №4. – . – С. 328-331
36. Університетська освіта у Великій Британії: історичний аспект / Прокопів Л., Стинська В.// Гірська школа українських Карпат. – 2011. – № 6 – 7. – С 320 – 326.
37. Сімейне спілкування як важливий чинник розвитку особистості / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2011. – Вип. ХХХVI. – С.179 – 182
38. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи у Росії та Україні (порівняльний аспект) / Л.Прокопів // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2012. – №23. – С. 141 – 143
39. Інноваційні підходи до гуманітарної освіти в умовах інформаційного простору. / Ю.М. Москаленко, Л.М. Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2012. – №6-7. – С. 107 – 111
40. Ціннісні орієнтири сучасної студентської молоді / Л. Прокопів .// «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту»: збірник матеріалів V Міжнародних та XIX Всеукраїнських педагогічних читань «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту». – Т.IV. – C.25 – 29/( 11 – 12 жовтня 2012 року
41. Шляхи удосконалення роботи і студентською молоддю ВНЗ України та Росії у контексті Болонського процесу (порівняльний спект /Л. Прокопів// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до вип..27. ТомVII (40): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:Гнозис, 2012. – С.261 – 268 Ціннісні орієнтири сучасної студентської молоді / Прокопів Л.,//
42. Педагогічні умови підвищення ефективності навчання засобами інформаційних технологій у сільських початкових малочисельних ЗОШ 1 ст. / Прокопів Л. // Гірська школа українських Карпат. – 2011. – № 6 – 7. – С.240 – 245
43. Шляхи формування творчої самореалізації дітей шестирічного віку / Л. Прокопів // Актуальні проблеми довкілля: Збірник наукових праць / За заг. редакцією М. Чепіль. – Дрогобич: Редакційно видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету. – 2012. – С. 120 – 123
44. Інноваційні підходи до гуманітарної освіти в умовах інформаційного простору. / Москаленко Ю.М. Прокопів Л.М. // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2012. – №6-7. – С. 107 – 111. ( Міжнародний конгрес «Місія учителя в сучасному світі»
45. Дидактичні умови розвитку інтересу до навчання молодших школярів// Л. Прокопів, О. Янків // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2012. -№14. – С.958 – 99 с.
46. Проблеми підготовки майбутнього вчителя для сільської малокомплектної школи (90-рр ХХ ст.). / Л. Прокопів// Педагогічний альманах: Збірник наукових праць/ редкол В.В. Кузьменко та ін.. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2012. – Випуск 16. – С. 291 – 295
47. Особливості підготовки сучасного вчителя для роботи у сільській малочисельній школі у класичному університеті / Л. Прокопів // Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції, проблеми, перспективи: у 3-х т. т.3. Педагогічна освіта, думка, освіта, персоналії: теоретичний, історичний, компаративістський підходи: зб.наук.праць / за ред. М.Євтуха, Д.Герцюка, К.Шмидта. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – 406 с. – С. 68 – 75.
48. Фактори розвитку малочисельної сільської школи Івано-Франківщини / Л. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. – 2013. – №8 – 9. – С.301. – 304.
49. Підготовка учительських кадрів для роботи у сільських школах (порівняльний аспект / Л. Прокопів// Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:Гнозис, 2013. – С.231 – 238
50. Формування професійної готовності учителя до роботи у малокомплектній школі / Л. Прокопів // Професійна підготовка педагога:історичний досвід і виклики сучасності: Зб.наук.праць / За ред. Н.Скотної, М.Чепіль. – Дрогобич: Редак.-вид.відділ Дрогобицького держ.пед.ун-ту імені Івана Франка, 2013. – 292 с. – С. 75-81.
51. Марк Теплінський: «Роби задумане, а далі – будь що буде!» // Памяти Марка Тепллинского / сост. Т.К. Завгородняя. – Ивано-Франковск: НАИР, 2013 – 244 с. – С. 109 – 111.
52. Аналіз розвитку сільських малокомплектних шкіл ( друга половина ХХ ст.) / Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України: педагогіка. – Одеса, 2013. – №7. – С. 130-136 ВАК
53. Формування професійної готовності учителя до роботи у малокомплектній школі // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія “Педагогіка. Соціальна робота”. – № 29. – Ужгород: УжНУ, 2014. – С. 173–175.
54. Модернізація малочисельної школи на селі: проблеми і перспективи /Л. Прокопів // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск 29. Частина 2. Педагогіка. – С. 141 – 149
55. Діяльність малокомплектної школи в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) / Любов Прокопів// Освітній простір України. Науковий журнал – 2014 р. – Випуск 4. – С. 33 – 38.
56. Prokopiv Liubov/ Vodernization of the Rural School: Problems and Perspektives of Carpation Region // Jornal of Vasyl Stefanyk Precarpation National University/ Vol.1, No. 2,3. 2014, p 204 – 208
57. Прокопів Л. Діяльність малокомплектної школи в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) / Любов Прокопів // Освітній простір України. Науковий журнал – 2014 р. – Випуск 4. – С. 33 – 38.
58. Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть)/ Л. Прокопів.// ОБРІЇ: науково-педагогічний журнал. – 2015. – Випуск № 1(40) – С. 37 – 40
59. Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект / Л. Прокопів //«Психолого-педагогічні проблеми сільської школи» .- 2015. – №53. – С.115 – 120
60. Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. – 2016. – Вип. 2(34). – С. 196–203. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_2(34)__22 (імпакт фактор)
61. Любов Прокопів (Івано-Франківськ, Україна) ІДЕЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ЯНУША КОРЧАКА / Л. Прокопів Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика ‹ Матеріали конференції ‹[електронний ресурс] http://conference.pu.if.ua/forum/viewforum.php?f=127
62. Цюняк О. П. Професійний імідж сучасного вчителя початкових класів / Humanitarian Bulletin SU «Pereyaslav-Khmelnitsky Pedagogical Universiti by H.Skovoroda» – Supрlement 3 to Vol.36, Volume ІІ (18): Thematik Issue «International Chelpanov’s Psycho-Educational Reading». – K. Gnosis, 2016. – Р. 177–184. (470 p. )
63. Цюняк О. П. Культура мовлення як складова професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Молодий вчений (науковий журнал). – 2014 р. – №8 (11). – Ч. ІІ. – серп. – С. 101–104. (Журнал індексовано у міжнародних наукометричних базах: ScholarGoogle).
64. Цюняк О. П. Формирование информационной культуры будущих учителей начальных классов / О. П. Цюняк // Стандартизация и гуманитаризация образования: проблемы, теоретические подходы, практические решения : материалы ХІІ Международных педагогических чтений «Стандартизация общего образования: управление, методическое обеспечение, формирование универсальных учебных действий» (Волгоград, 20 апреля 2012 г.). – Волгоград, 2012. – С. 145–150.
65. Цюняк О. П. Формирование культуры педагогического общения у процессе профессиональной подготовки будущих магистров начального образования у вузах // Культура. Образование. Наука. Сборник научных трудов.- 2014.- Вып.УІІ.- Часть І. Образовательное пространство как ресурс инновационного развития национальной культуры / под. ред. Д. В. Полежаева М.: Планета, 2014. –С. 24–28.
66. Формування професійної мобільності майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах / О. П. Цюняк // Обрії : науково-педагогічний журнал. – №1 (42) – 2016 – Івано-Франківськ, 2016. – С. 33–36.
67. Особистість викладача у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2015. – №12-13 – С.169–171.
68. Виховання толерантності у майбутніх учителів початкових класів в процесі виробничої практики / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2016. – №14 – С.186–188.
69. Визначення сутності професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Проблеми освіти : наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – К., 2013. – Вип. 77. – Ч.ІІ. – С. 282–284.
70. Зарубіжний досвід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / ред. кол. Л. Б. Лук’янова (голова) та ін. ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Луганськ : Ноулідж, 2014. – Вип.8. – С. 170–175.
71. Педагогічна спадщина Мирослава Стельмаховича у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Освітянські обрії : реалії та перспективи : зб. наук. праць – К.,2014. – С. 55–57.
72. Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. Вип. 25 : зб. наук. праць / за наук. ред. акад. В. І. Бондаря. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – С. 182–185.
73. Роль краєзнавства у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат : наукове фахове видання з пед. наук. – 2013. – № 8. – С. 331–333.
74. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах / О. П. Цюняк // Вісник Прикарпатського національного університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту імені Василя Стефаника. – 2013. – Вип. L. – С. 76–80.
75. Особливості родинного виховання в умовах села гірської місцевості О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат : наукове фахове видання з пед. наук. – 2012. – № 9. – С. 331–333.

76. Білавич Г. Найтиповіші лексико-стилістичні анормативи мовлення студентів / Галина Білавич, Тетяна Стамбульська // Формування мовної особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри філології та методики початкової освіти: зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: НАІР, 2013. – С. 235-242. 6. Білавич Г. Формування орфоепічних та акцентуаційних навичок українського мовлення в молодших школярів / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Формування мовної особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри філології та методики початкової освіти: зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: НАІР, 2014. – Випуск 12-13. – С. 88-92. 7. Стамбульська Т. Формування нормативності мовлення студентів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / Т. Стамбульська // Еврика-XVI: збірник студентських наукових праць. – Івано-Франківськ: Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту ім. В. Стефаника, 2015. – С. 165-167.

77. Білавич Г. В. Лінгвістичні засади формування культури мовлення майбутнього педагога за діалектних умов / Г. В. Білавич, Т. І. Стамбульська, Т. Р. Лисечко // Сборник научных трудов Sworld. – 2015. – Выпуск №1 (38). – Иваново. – Т.7. Педагогика, психология и социология. – С.25-30.
78. Стамбульська Т. Теоретичні засади формування мовленнєвої обізнаності студентів-майбутніх учителів / Т. Стамбульська // Особистість, суспільство, політика: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / За ред. С.Терепищого, Ю. Будник, В.Грасимовича, О.Познія. – Ч.2. – Люблін: WSEI, 2015. – С. 60-62.
79. Білавич Г., Стамбульська Т. Концепція виховання національно-мовної особистості у творчій спадщині Софії Русової / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг. ред. Т. К. Завгородньої. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 191-195.
80. Білавич Г., Стамбульська Т. Формування мовленнєвої культури як складник професіограми майбутнього вчителя / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. – Дрогобич : Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 3/35 (2016). – С. 29-35.
81. Стамбульська Т. Правильність мовлення як компонент мовленнєвої культури майбутнього вчителя / Т. Стамбульська, Л. Стамбульська // Особистість, суспільство, політика: Матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. / упоряд. С. Терепищий. – Люблін: WSEI, 2016. – С. 73-76.
82. Процишин Н. Державне регулювання системи підготовки наукових кадрів у ВНЗ України (1959–1975 рр.) / Наталя Процишин // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [За заг. ред. проф. В.І. Сипченка]. – Вип. LVI. – Слов’янськ : СДПУ, 2011. – С. 366 – 373.
83. Процишин Н. Нормативно-правове забезпечення підготовки наукових кадрів у вищих педагогічних закладах України (1946–1958 рр) / Наталя Процишин // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – 2012 – № 5 (88). – С. 154 – 158.
84. Процишин Н. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України (1945–1950 рр.) / Наталя Процишин // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – № 22. – С. 209–214.
85. Процишин Н. Динаміка кількісного та якісного кадрового забезпечення педагогічних інститутів України у 1945–1950 рр. / Наталя Процишин // Обрії. – 2013. – № 2 (37). – С. 23–24.
86. Процишин Н. Кадрове забезпечення педагогічних інститутів України (50–60-і рр.) / Н.А. Процишин // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – 2013. – № 34 (287). – С. 94–98.
87. Процишин Н.А. Кадрове забезпечення педагогічних інститутів України у 80–90-х роках / Н.А. Процишин // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. – Випуск 132. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – С. 46–49.
88. Процишин Н. Підготовка кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України поза аспірантурою (50–70-і рр. ХХ ст.) // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка : зб. наук. праць / ред. кол. Н.В. Cкотна (гол. ред.), М.М. Чепіль, А.В. Федорович та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 29. Ч.1. – С. 165 – 172.
89. Процишин Н. Підготовка викладацьких кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України в перші роки незалежності // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка : зб. наук. праць / ред. кол. Н.В. Cкотна (гол. ред.), М.М. Чепіль, А.В. Федорович та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 2. – С. 149 – 160.
90. Процишин Н. Діяльність аспірантури у вищих педагогічних закладах України (70-80-ті рр. ХХ ст.) / Н. Процишин // Сравнительная педагогика в условиях международного сотрудничества и европейской интеграции : V межднарод. науч.-практ. конф., 19 – 20 мая 2011 г. : сб. материалов / Под ред. М. Э. Чесновский. – В 2-х ч. – Брест : БрГУ имени А. С. Пушкина, 2011. – Ч. 1. – С. 240 – 243.
91. Protsyshyn N. A. Forms of Training of Postgraduates in Pedagogical Institutes of Ukraine (1945 – 1990) / N. A. Protsyshyn // Teoria i praktyka – znaczenie badań naukowych : Zbiór raportów naukowych (29.07.2013 – 31.07.2013 ). – Lublin : Wydawca : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – S. 61– 67.
92. Процишин Н. Подготовка научно-педагогических кадров для педагогических институтов УССР вне аспирантуры (1946–1951 гг.) / Н. Процишин // Science in the modern information society : Proceedings of the Conference, Moscow 3–4.04.2013. – Vol. 2. – Moscow : Russian Edition, 2013. – P. 90 – 92.
93. Процишин Н. Пофесійне забезпечення педагогічних інститутів України у 70 – 80-х роках // Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів : матеріали між народ. наук.-практ.конференції, 25 – 26 квітня 2014 р. – Тернопіль, ТНЕУ, 2014. – С. 172 – 176.

  1. Цюняк, О. (2020). Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Інноваційна педагогіка, 20, Одеса, 123−126. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  2. Цюняк, О. (2020). Визначення рівня сформованості інформаційно-змістового критерію професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 27, 205−209. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  3. Tsiuniak, О. (2020). Profesional training future mastersof primary education to innovative activities through theprism of a competence approach. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7 (1), 166−170. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  4. Цюняк, О. (2020). Реалізація акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 68, 235−238. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).

99.Цюняк, О. (2020). Моделювання системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 70, 231−235. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).

  1. Tsiuniak, О. (2020). Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1(62), 44−48. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  2. Цюняк, О. (2020). Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти як наукова проблема. Освітні обрії, 1(50), 201−205.

Цюняк, О. (2020). Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. Проблеми підготовки сучасного педагога, 1(21), 2, 152−157. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).

  1. Цюняк, О. (2020). Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Нова педагогічна думка, 2(102), 112−116. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  2. Tsiuniak, О. (2020). Organizational and pedagogical conditions for improving the professional training of future masters of elementary education to innovative activities. Professional Pedagogics, 1(20), 71−77. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).

104 Цюняк, О. (2020). Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 107−110. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).

  1. Tsiuniak, О. (2020). Progressive ideas of professional training of future masters of elementary education to innovative activities in foreign countries. Гірська школа Українських Карпат, 22, 167−170. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
  2. Білавич Г. В., Стамбульська Т. І. Формування мовленнєвої
    культури як складник професіограми майбутнього вчителя. Людинознавчі
    студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного
    університету імені І. Франка. Серія : Педагогіка. Дрогобич, 2016. Вип. 3/35.
    С. 29–35.
  3.  Стамбульська Т. І. Комунікативна обізнаність у контексті
    професіограми майбутнього вчителя початкових класів. Освітній простір
    України : науковий журнал. Івано-Франківськ, 2016. Вип. 8. С. 117–121.
  4. Стамбульська Т. І. Культура мовлення в контексті загальної
    культури майбутніх фахівців з початкової освіти. Гірська школа Українських
    Карпат. Івано-Франківськ, 2016. Вип. 15. С. 163–165.
  5. Стамбульська Т. І. Проблема української національно-мовної
    особистості майбутнього вчителя сучасної початкової школи : збірник
    наукових праць. Серія : Педагогічні науки. Херсон, 2018. Вип. 81 С. 198–200.
  6. Стамбульська Т. І. Культура мовлення особистості як історикосоціальне явище. Педагогічний процес : теорія та практика. Київ : ТОВ
    «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2018. Вип.1–2 (60–61). С.101–107.
  7. Стамбульська Т. І. Актуальні аспекти формування мовленнєвої
    кульутри майбутніх учителів початкових класів. Освітній простір України:
    науковий журнал. Івано-Франківськ, 2018. Вип. 12. С. 155–159.
  8. Стамбульська Т. І. Структура готовності до формування культури
    мовлення у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів.
    Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2018. Вип. 3. С. 172–175.
  9. Стамбульська Т. Особливості проведення дослідноекспериментальної роботи щодо формування культури мовлення майбутніх
    учителів початкової школи в професійній підготовці. Вісник Національної
    академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогіка.
    Хмельницький, 2018. Вип. 3. С. 146–157.
  10. Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Інтенсифікування освітнього
    процесу шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій у
    період змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у
    вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020, № 73, Т. 1., С. 219–222.
  11. Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання у фаховому педагогічному коледжі. Вісник Запорізького національного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя, 2021. № 1 (37). Ч. 1., С. 143–149.