Монографії
1. Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у вищих педагогічних закладах України (друга половина ХХ століття) / Л. Прокопів/ Монографія. – Івано-Франківськ: Плай, 2005. – 256 с.
2. Формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах : монографія / Оксана Цюняк. – Івано-Франківськ : «ЯРИНА», 2016. – 188 с.
3. Цюняк, О. (2020). Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності: теоретичні і методичні засади: Монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 335.
Підручники, посібники
1. Антологія педагогічної думки Східної Галичини та українського зарубіжжя ХХ століття: навчальний посібник / [Т.К. Завгородня, З.І. Нагачевська, Н.М. Салига та ін.]. – Івано-Франківськ: Видавництво» Плай» ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. – 480 с.
2. Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина – українське зарубіжжя ХХ ст.): навчальний посібник / Т.К. Завгородня, З.І.Нагачевська, Н.М. Салига та ін. :Прикарпатський національний університет імені Василя Степаника, 2009. – 480 с.
3. Світ педагогіки Східної Галичина і українського зарубіжжя ХХ ст.: ідеї, афоризми, висловлювання : навчальний посібник / [Т.К.Завгородня, Л.М.Прокопів, І.В.Стражнікова]. – Івано-Франківськ: видавець Третяк І.Я., 2010. – 212с.
4. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Педагогіка» / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – 32 с.
5. Організація самостійної роботи студентів ОКР «Магістр»з курсу « Вища освіта і Болонський процес» / Т.К. Завгородня, Лб.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ, 2013. – 44 с.
6. Організація самостійної роботи студентів ОКР “Магістр” з курсу “Методологія та технологія педагогічних досліджень”: методичні рекомендації / Т.К Завгородня, Л.М.Прокопів, І.В.Стражнікова. – Івано-Франківськ, 2013. – 60 с.
7. Педагогічна практика студентів освітньо – кваліфікаційного рівня «Магістр» / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ, 2013. – 60 с.
8. Самостійна робота для студентів з курсу Методика спортивно – виховної роботи» методичні рекомендації / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – с.
9. Самостійна робота для студентів ОКР «Магістр» з курсу «Методологія та технологія педагогічних досліджень»: методичні рекомендації / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2013. – 60 с.
10. Історія педагогіки: навчально-методичний посібник / Т.К. Завгородня, Л.М. Прокопів, І.В. Стражнікова.- Івано – Франківськ. 2014. – 160 с.
11. Інформаційні технології в педагогіці: методичні рекомендації до самостійної роботи/ Л. Прокопів. – Івано-Франківськ, 2013. – 60 с.
12. Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» / Упорядники Л.М. Прокопів, С.Ю. Довбенко, О.М. Сидорук; відповідальний за випуск Ю.М. Москаленко, Івано-Франківський коледж ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника .– Івано-Франківськ: 2015. – 224 с.
13. Організація управління навчальним процесом у ВНЗ: навчально-методичний посібник / упорядник Л.М. Прокопів. – Івано–Франківськ, 2016. –160 с.
14. Формування професійної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики / О. П. Цюняк // Педагогічна практика в початковій школі : посібник / за ред. О. Б. Будник. – Івано-Франківськ: ПП Бойчук А.Б., 2016. – С. 218-243. [308 с.].
15. Білавич Г. Говорімо українською правильно! / Галина Білавич, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ, 2012. – 59 с.
16. Білавич Г. Наголошуймо правильно! / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ, 2013. – 135 с.
17. Білавич Г. Формування мовленнєвої обізнаності майбутніх педагогів. Навчально-методичний посібник / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ: ПП «ТУР-ІНТЕЛЕКТ», 2014. – 60 с.
18. Білавич Г. Діалектне розмаїття Карпатського краю / Галина Білавич, Тетяна Лисечко, Тетяна Стамбульська. – Івано-Франківськ: ПП „ТУР-ІНТЕЛЕКТ”, 2014. – 115 с.
19. Practical Сourse of the English Language. Part I. [Практичний Курс Англійської Мови. Частина І. Розроблено для студентів І курсу немовних спеціальностей / упоряд. Н.А. Процишин, Т.О. Близнюк]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2010. – 180 с.
20. Practical Сourse of the English Language. Part ІI. [Практичний Курс Англійської Мови. Частина ІІ. Розроблено для студентів факультетів фізичного виховання і спорту / упоряд. Н.А. Процишин, В.В. Ткачівський]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2011. – 108 с.
21. Practical Сourse of the English Language. Tourism. [Практичний Курс Англійської Мови. Туризм. Розроблено для студентів ІІІ курсу факультетів фізичного виховання / упоряд. Н.А. Процишин, С.І. Курилюк]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2011. – 98 с.
22. Ukrainian-English Dictionary. Phisiology of Sport. [Українсько-англійський словник. Фізіологія спорту. Розроблено для студентів факультетів фізичного виховання / упоряд. Н.А. Процишин, І.М. Іванишин]. – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2013. – 78 с.26. Полякова Т., Стамбульська Т. Основи культури і техніки
мовлення. Івано-Франківськ: СПД Іванців І.О., 2013. 74 с.
28. Стамбульська Т. І. Культура мовлення майбутнього педагога:
теорія та практика: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ :
НАІР, 2018. 168 с.
Публікації у наукових виданнях
1. Діагностика обдарованості молоді (ретроспективний огляд / Л.М. Прокопів // Наук. вісник Чернівецького ун-ту: Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2006. – Вип. 308. – С. 99 – 107
2. Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у педагогічних ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2006. – №7 (22). – С.115 – 120.
3. Організація творчої діяльності студентів педагогічних ВНЗ України / Л.М. Прокопів // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 43. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2006 – С. 337 – 341
4. Проблема обдарованості молоді в українській та зарубіжній психолого-педагогічній літературі // Л.М. Прокопів / Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету: Педагогіка. – 2006. – №9. – С. 128– 132.
5. Проблеми і перспективи сучасної сільської школи / Л.М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат: Науково-методичний журнал. – Івано-Франківськ: «Місто – НВ», 2006. – Вип. 1. – С. 115 –120
6. Робота з обдарованою молоддю в педагогічних ВНЗ України у контексті Болонського процесу України / Л.М. Прокопів // Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика: Зб. наукових праць. Випуск. 3. Частина 2. – Горлівка: Вид-во ГДПІІМ, 2006. – С. 211 – 218.
7. Болонський процес та зміст навчально-дослідної роботи у вузах України / Л.М. Прокопів // Europejska wspolna przestzren edukacyjna a przeobrazenia oswiatowe w Polsce (1989 – 2006). Nadzeile i zagrozenia. – Drohobycz – Lublin, 2007. – С. 168 – 179
8. Дослідницькі уміння як складова фахової компетенції вчителя / Л.М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Педагогіка. Соціальна робота, 2007 – №11. – С. 118 – 120.
9. Здобутки студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки / Л. Прокопів // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2007 – С. 15 – 20
10. Інноваційні підходи до роботи зі студентською молоддю ВНЗ України у контексті Болонського процесу / Л.Прокопів, В.Стинська // Збірник наукових праць ВІКНУ імені Тараса Шевченка. – К.:ВІКНУ, 2009. – Вип. №22. – С.262 – 269
11. Педагогічні умови організації виховної роботи зі студентами у ВНЗ України /Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. 2007. – Вип. ХУ-ХУІ. Ч. 2. – Івано-Франківськ, 2007.– С.216-223
12. Творче використання історичного досвіду навчально-виховної роботи з обдарованою молоддю України та зарубіжжя у контексті Болонського процесу/ Л.М. Прокопів // Lubelski Rocznik Pedagogiczny. – Lublin, 2007. – T. XXVI. – P. 33–42
13. Ціннісні орієнтири студентської молоді /Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2007. – №9. – С. 94 – 97.
14. Індивідуальні і групові форми організації наукової роботи з обдарованою молоддю у ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2008. – №4-5. – С. 204 – 211.
15. Концептуальні засади організації студентських олімпіад та конкурсів наукових робіт у педагогічних ВНЗ України (друга половина ХХ ст.) / Л.М. Прокопів // Наук. вісник Чернівецького ун-ту: Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2008. – Вип. 388. – С. 139 – 148.
16. Основні шляхи науково-дослідної роботи з обдарованими студентами ВНЗ України в позааудиторний в час (друга половина ХХ ст.) /Л.М. Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. видання. – Дрогобич, 2008. – №6. – С. 150 – 155.
17. Педагогічна обдарованість як важлива складова фахового зростання майбутнього вчителя /Л. Прокопів // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія – Зб. статей. – Ялта:РВВКГУ, 2008. – Вип.19. – Ч.1. – С. 19 – 25.
18. Проблеми самостійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи навчання / Л.М. Прокопів // Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми впровадження кредитно-модульної системи очима студентів та викладачів». – Харків, 2008.– С. 250 – 252.
19. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя у сучасному освітньому вимірі / М. Чепіль, Л. Прокопів // Світ дослідницьких студій: філософія, культурознавство, літературознавство, мовознавство, педагогіка. Наукові записки факультету романо-германської філології. Випуск ІІІ. – Дрогобич: Коло, 2008. – С. 504 – 512
20. Специфіка формування творчої особистості підлітків у виховній роботі ЗОШ І-ІІІ ст. /Л. Прокопів./ Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. ХIV – С. 2184-290
21. Використання проектних технологій у підготовці майбутнього вчителя / Л.Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2009. – №6-7. – С. 107 – 111.
22. Вплив соціальної ситуації сім’ї на особистісний розвиток підлітків /Л.Прокопів // Rodzina jako nośnik trafycji narodowych, religijnych i patriotycznych: [praca zbiorowa]; pod red. H. Bednarskiego i R.Kuchy. – Łoowicz – Ryky, 2009. – S. 240 – 249.
23. Інноваційні підходи до роботи зі студентською молоддю ВНЗ України у контексті Болонського процесу/ Л. Прокопів// Сравнительная педагогіка в условиях международного и европейской интеграции : сб. материалов IV междунар.науч.конф, Брест, 12-13 ноября 2009г. : в 2 ч. / Брест. гос. ун-т имени А.С Пушкина, каф. педагогіки, Каф. иностр яз. под. общ. ред. А.Н.Сендер; редкол.: М.Э. Чесновский [и др.]. – Брест : БрГУ, 2009. – Ч. 2. – С 145-149.
24. К.Д. Ушинський – основоположник сучасної педагогічної науки / Л.М. Прокопів, В.В. Стинська // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя) / [За заг ред. проф.Є.І. Коваленко]/ – Ніжин:Вид-во НДУ ім. М. Гоголя – 2009. – №5 – С.115 – 118
25. Моральне зростання як основа особистісного розвитку підлітків / Л. Прокопів // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2009. -№7. – С.68 – 72 с.
26. Основні методики впровадження інноваційних технологій у практику роботи з обдарованими студентами /Л.Прокопів // Молодь і ринок: Фахове науково-пед. вид. – Дрогобич, 2009. – №9. – С.48 – 52.
27. Особливості пошуку та підготовки педагогічно обдарованої молоді у ВНЗ України / М. Чепіль, Л. Прокопів // Гірська школа українських Карпат. – 2009. – №4-5. – С. 147 – 151
28. Використання здоров’язбережувальних технологій у практиці роботи ЗОШ 1 ступеня / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2010. – Вип. ХХХV. – С. 173-176.
29. Вплив сімейного спілкування на розвиток особистості підлітка / Любов Прокопів // Опіка і виховання дітей: історія і сучасність. – Збірн. наук. праць. – Дрогобич, 2010 – С. 168-174
30. До проблеми формування моральної культури майбутнього педагога сучасного / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2010. – Вип. ХХХІІІ. – С. 116 – 121.
31. Навчально-дослідна робота у педагогічних ВНЗ України: традиції та перспективи / Л. Прокопів // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.:ВІКНУ, 2010. – Вип. 25. –– С. 326-333.
32. До проблеми організації навчально-виховного процесу сучасної сільської школи України / Л. Прокопів// Сравнительная педагогика в условиях международного и европейской интеграции : сб. материалов V междунар.науч.конф, Брест, 19-13 мая 2011г.: в 2 ч. / Брест. гос. ун-т имени А.С Пушкина, редкол.: М.Э. Чесновский [и др.]. – Брест : БрГУ, 2011. – Ч. 2. – С.235- 240
33. Проблема формування естетичної культури підлітка. / Л. Прокопів, В. Стинська // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2011. – Вип. ХL. – С. 143 – 146.
34. Чинники становлення і розвитку сільської малокомплектної школи (90-і рр. ХХ ст.) / Л. Прокопів// Вісник Прикарпатського університету. Серія: Педагогіка. 2011. Вип. ХL. Частина 2 – С.55-58 с.
35. До проблеми організації навчально-виховного процесу у сучасній малочисельній сільській школі / Л. Прокопів // Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України: педагогіка. – Одеса, 2011. – №4. – . – С. 328-331
36. Університетська освіта у Великій Британії: історичний аспект / Прокопів Л., Стинська В.// Гірська школа українських Карпат. – 2011. – № 6 – 7. – С 320 – 326.
37. Сімейне спілкування як важливий чинник розвитку особистості / Л. Прокопів // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ: Плай, 2011. – Вип. ХХХVI. – С.179 – 182
38. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи у Росії та Україні (порівняльний аспект) / Л.Прокопів // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2012. – №23. – С. 141 – 143
39. Інноваційні підходи до гуманітарної освіти в умовах інформаційного простору. / Ю.М. Москаленко, Л.М. Прокопів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2012. – №6-7. – С. 107 – 111
40. Ціннісні орієнтири сучасної студентської молоді / Л. Прокопів .// «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту»: збірник матеріалів V Міжнародних та XIX Всеукраїнських педагогічних читань «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту». – Т.IV. – C.25 – 29/( 11 – 12 жовтня 2012 року
41. Шляхи удосконалення роботи і студентською молоддю ВНЗ України та Росії у контексті Болонського процесу (порівняльний спект /Л. Прокопів// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до вип..27. ТомVII (40): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:Гнозис, 2012. – С.261 – 268 Ціннісні орієнтири сучасної студентської молоді / Прокопів Л.,//
42. Педагогічні умови підвищення ефективності навчання засобами інформаційних технологій у сільських початкових малочисельних ЗОШ 1 ст. / Прокопів Л. // Гірська школа українських Карпат. – 2011. – № 6 – 7. – С.240 – 245
43. Шляхи формування творчої самореалізації дітей шестирічного віку / Л. Прокопів // Актуальні проблеми довкілля: Збірник наукових праць / За заг. редакцією М. Чепіль. – Дрогобич: Редакційно видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету. – 2012. – С. 120 – 123
44. Інноваційні підходи до гуманітарної освіти в умовах інформаційного простору. / Москаленко Ю.М. Прокопів Л.М. // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наукових праць. – 2012. – №6-7. – С. 107 – 111. ( Міжнародний конгрес «Місія учителя в сучасному світі»
45. Дидактичні умови розвитку інтересу до навчання молодших школярів// Л. Прокопів, О. Янків // Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. – Івано-Франківськ, 2012. -№14. – С.958 – 99 с.
46. Проблеми підготовки майбутнього вчителя для сільської малокомплектної школи (90-рр ХХ ст.). / Л. Прокопів// Педагогічний альманах: Збірник наукових праць/ редкол В.В. Кузьменко та ін.. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2012. – Випуск 16. – С. 291 – 295
47. Особливості підготовки сучасного вчителя для роботи у сільській малочисельній школі у класичному університеті / Л. Прокопів // Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції, проблеми, перспективи: у 3-х т. т.3. Педагогічна освіта, думка, освіта, персоналії: теоретичний, історичний, компаративістський підходи: зб.наук.праць / за ред. М.Євтуха, Д.Герцюка, К.Шмидта. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – 406 с. – С. 68 – 75.
48. Фактори розвитку малочисельної сільської школи Івано-Франківщини / Л. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. – 2013. – №8 – 9. – С.301. – 304.
49. Підготовка учительських кадрів для роботи у сільських школах (порівняльний аспект / Л. Прокопів// Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:Гнозис, 2013. – С.231 – 238
50. Формування професійної готовності учителя до роботи у малокомплектній школі / Л. Прокопів // Професійна підготовка педагога:історичний досвід і виклики сучасності: Зб.наук.праць / За ред. Н.Скотної, М.Чепіль. – Дрогобич: Редак.-вид.відділ Дрогобицького держ.пед.ун-ту імені Івана Франка, 2013. – 292 с. – С. 75-81.
51. Марк Теплінський: «Роби задумане, а далі – будь що буде!» // Памяти Марка Тепллинского / сост. Т.К. Завгородняя. – Ивано-Франковск: НАИР, 2013 – 244 с. – С. 109 – 111.
52. Аналіз розвитку сільських малокомплектних шкіл ( друга половина ХХ ст.) / Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України: педагогіка. – Одеса, 2013. – №7. – С. 130-136 ВАК
53. Формування професійної готовності учителя до роботи у малокомплектній школі // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія “Педагогіка. Соціальна робота”. – № 29. – Ужгород: УжНУ, 2014. – С. 173–175.
54. Модернізація малочисельної школи на селі: проблеми і перспективи /Л. Прокопів // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск 29. Частина 2. Педагогіка. – С. 141 – 149
55. Діяльність малокомплектної школи в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) / Любов Прокопів// Освітній простір України. Науковий журнал – 2014 р. – Випуск 4. – С. 33 – 38.
56. Prokopiv Liubov/ Vodernization of the Rural School: Problems and Perspektives of Carpation Region // Jornal of Vasyl Stefanyk Precarpation National University/ Vol.1, No. 2,3. 2014, p 204 – 208
57. Прокопів Л. Діяльність малокомплектної школи в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) / Любов Прокопів // Освітній простір України. Науковий журнал – 2014 р. – Випуск 4. – С. 33 – 38.
58. Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть)/ Л. Прокопів.// ОБРІЇ: науково-педагогічний журнал. – 2015. – Випуск № 1(40) – С. 37 – 40
59. Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект / Л. Прокопів //«Психолого-педагогічні проблеми сільської школи» .- 2015. – №53. – С.115 – 120
60. Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. – 2016. – Вип. 2(34). – С. 196–203. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_2(34)__22 (імпакт фактор)
61. Любов Прокопів (Івано-Франківськ, Україна) ІДЕЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ЯНУША КОРЧАКА / Л. Прокопів Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика ‹ Матеріали конференції ‹[електронний ресурс] http://conference.pu.if.ua/forum/viewforum.php?f=127
62. Цюняк О. П. Професійний імідж сучасного вчителя початкових класів / Humanitarian Bulletin SU «Pereyaslav-Khmelnitsky Pedagogical Universiti by H.Skovoroda» – Supрlement 3 to Vol.36, Volume ІІ (18): Thematik Issue «International Chelpanov’s Psycho-Educational Reading». – K. Gnosis, 2016. – Р. 177–184. (470 p. )
63. Цюняк О. П. Культура мовлення як складова професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Молодий вчений (науковий журнал). – 2014 р. – №8 (11). – Ч. ІІ. – серп. – С. 101–104. (Журнал індексовано у міжнародних наукометричних базах: ScholarGoogle).
64. Цюняк О. П. Формирование информационной культуры будущих учителей начальных классов / О. П. Цюняк // Стандартизация и гуманитаризация образования: проблемы, теоретические подходы, практические решения : материалы ХІІ Международных педагогических чтений «Стандартизация общего образования: управление, методическое обеспечение, формирование универсальных учебных действий» (Волгоград, 20 апреля 2012 г.). – Волгоград, 2012. – С. 145–150.
65. Цюняк О. П. Формирование культуры педагогического общения у процессе профессиональной подготовки будущих магистров начального образования у вузах // Культура. Образование. Наука. Сборник научных трудов.- 2014.- Вып.УІІ.- Часть І. Образовательное пространство как ресурс инновационного развития национальной культуры / под. ред. Д. В. Полежаева М.: Планета, 2014. –С. 24–28.
66. Формування професійної мобільності майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах / О. П. Цюняк // Обрії : науково-педагогічний журнал. – №1 (42) – 2016 – Івано-Франківськ, 2016. – С. 33–36.
67. Особистість викладача у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2015. – №12-13 – С.169–171.
68. Виховання толерантності у майбутніх учителів початкових класів в процесі виробничої практики / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. 2016. – №14 – С.186–188.
69. Визначення сутності професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Проблеми освіти : наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – К., 2013. – Вип. 77. – Ч.ІІ. – С. 282–284.
70. Зарубіжний досвід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / ред. кол. Л. Б. Лук’янова (голова) та ін. ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Луганськ : Ноулідж, 2014. – Вип.8. – С. 170–175.
71. Педагогічна спадщина Мирослава Стельмаховича у формуванні професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Освітянські обрії : реалії та перспективи : зб. наук. праць – К.,2014. – С. 55–57.
72. Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. Вип. 25 : зб. наук. праць / за наук. ред. акад. В. І. Бондаря. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – С. 182–185.
73. Роль краєзнавства у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти / О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат : наукове фахове видання з пед. наук. – 2013. – № 8. – С. 331–333.
74. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти у вищих навчальних закладах / О. П. Цюняк // Вісник Прикарпатського національного університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту імені Василя Стефаника. – 2013. – Вип. L. – С. 76–80.
75. Особливості родинного виховання в умовах села гірської місцевості О. П. Цюняк // Гірська школа українських Карпат : наукове фахове видання з пед. наук. – 2012. – № 9. – С. 331–333.
76. Білавич Г. Найтиповіші лексико-стилістичні анормативи мовлення студентів / Галина Білавич, Тетяна Стамбульська // Формування мовної особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри філології та методики початкової освіти: зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: НАІР, 2013. – С. 235-242. 6. Білавич Г. Формування орфоепічних та акцентуаційних навичок українського мовлення в молодших школярів / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Формування мовної особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри філології та методики початкової освіти: зб. наукових праць. – Івано-Франківськ: НАІР, 2014. – Випуск 12-13. – С. 88-92. 7. Стамбульська Т. Формування нормативності мовлення студентів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / Т. Стамбульська // Еврика-XVI: збірник студентських наукових праць. – Івано-Франківськ: Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту ім. В. Стефаника, 2015. – С. 165-167.
77. Білавич Г. В. Лінгвістичні засади формування культури мовлення майбутнього педагога за діалектних умов / Г. В. Білавич, Т. І. Стамбульська, Т. Р. Лисечко // Сборник научных трудов Sworld. – 2015. – Выпуск №1 (38). – Иваново. – Т.7. Педагогика, психология и социология. – С.25-30.
78. Стамбульська Т. Теоретичні засади формування мовленнєвої обізнаності студентів-майбутніх учителів / Т. Стамбульська // Особистість, суспільство, політика: Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / За ред. С.Терепищого, Ю. Будник, В.Грасимовича, О.Познія. – Ч.2. – Люблін: WSEI, 2015. – С. 60-62.
79. Білавич Г., Стамбульська Т. Концепція виховання національно-мовної особистості у творчій спадщині Софії Русової / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг. ред. Т. К. Завгородньої. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 191-195.
80. Білавич Г., Стамбульська Т. Формування мовленнєвої культури як складник професіограми майбутнього вчителя / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. – Дрогобич : Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 3/35 (2016). – С. 29-35.
81. Стамбульська Т. Правильність мовлення як компонент мовленнєвої культури майбутнього вчителя / Т. Стамбульська, Л. Стамбульська // Особистість, суспільство, політика: Матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. / упоряд. С. Терепищий. – Люблін: WSEI, 2016. – С. 73-76.
82. Процишин Н. Державне регулювання системи підготовки наукових кадрів у ВНЗ України (1959–1975 рр.) / Наталя Процишин // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [За заг. ред. проф. В.І. Сипченка]. – Вип. LVI. – Слов’янськ : СДПУ, 2011. – С. 366 – 373.
83. Процишин Н. Нормативно-правове забезпечення підготовки наукових кадрів у вищих педагогічних закладах України (1946–1958 рр) / Наталя Процишин // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – 2012 – № 5 (88). – С. 154 – 158.
84. Процишин Н. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України (1945–1950 рр.) / Наталя Процишин // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – № 22. – С. 209–214.
85. Процишин Н. Динаміка кількісного та якісного кадрового забезпечення педагогічних інститутів України у 1945–1950 рр. / Наталя Процишин // Обрії. – 2013. – № 2 (37). – С. 23–24.
86. Процишин Н. Кадрове забезпечення педагогічних інститутів України (50–60-і рр.) / Н.А. Процишин // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – 2013. – № 34 (287). – С. 94–98.
87. Процишин Н.А. Кадрове забезпечення педагогічних інститутів України у 80–90-х роках / Н.А. Процишин // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. – Випуск 132. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – С. 46–49.
88. Процишин Н. Підготовка кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України поза аспірантурою (50–70-і рр. ХХ ст.) // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка : зб. наук. праць / ред. кол. Н.В. Cкотна (гол. ред.), М.М. Чепіль, А.В. Федорович та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 29. Ч.1. – С. 165 – 172.
89. Процишин Н. Підготовка викладацьких кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України в перші роки незалежності // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка : зб. наук. праць / ред. кол. Н.В. Cкотна (гол. ред.), М.М. Чепіль, А.В. Федорович та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 2. – С. 149 – 160.
90. Процишин Н. Діяльність аспірантури у вищих педагогічних закладах України (70-80-ті рр. ХХ ст.) / Н. Процишин // Сравнительная педагогика в условиях международного сотрудничества и европейской интеграции : V межднарод. науч.-практ. конф., 19 – 20 мая 2011 г. : сб. материалов / Под ред. М. Э. Чесновский. – В 2-х ч. – Брест : БрГУ имени А. С. Пушкина, 2011. – Ч. 1. – С. 240 – 243.
91. Protsyshyn N. A. Forms of Training of Postgraduates in Pedagogical Institutes of Ukraine (1945 – 1990) / N. A. Protsyshyn // Teoria i praktyka – znaczenie badań naukowych : Zbiór raportów naukowych (29.07.2013 – 31.07.2013 ). – Lublin : Wydawca : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – S. 61– 67.
92. Процишин Н. Подготовка научно-педагогических кадров для педагогических институтов УССР вне аспирантуры (1946–1951 гг.) / Н. Процишин // Science in the modern information society : Proceedings of the Conference, Moscow 3–4.04.2013. – Vol. 2. – Moscow : Russian Edition, 2013. – P. 90 – 92.
93. Процишин Н. Пофесійне забезпечення педагогічних інститутів України у 70 – 80-х роках // Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів : матеріали між народ. наук.-практ.конференції, 25 – 26 квітня 2014 р. – Тернопіль, ТНЕУ, 2014. – С. 172 – 176.
- Цюняк, О. (2020). Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Інноваційна педагогіка, 20, Одеса, 123−126. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Цюняк, О. (2020). Визначення рівня сформованості інформаційно-змістового критерію професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 27, 205−209. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Tsiuniak, О. (2020). Profesional training future mastersof primary education to innovative activities through theprism of a competence approach. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7 (1), 166−170. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Цюняк, О. (2020). Реалізація акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 68, 235−238. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
99.Цюняк, О. (2020). Моделювання системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 70, 231−235. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Tsiuniak, О. (2020). Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1(62), 44−48. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Цюняк, О. (2020). Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти як наукова проблема. Освітні обрії, 1(50), 201−205.
Цюняк, О. (2020). Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. Проблеми підготовки сучасного педагога, 1(21), 2, 152−157. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Цюняк, О. (2020). Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Нова педагогічна думка, 2(102), 112−116. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Tsiuniak, О. (2020). Organizational and pedagogical conditions for improving the professional training of future masters of elementary education to innovative activities. Professional Pedagogics, 1(20), 71−77. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
104 Цюняк, О. (2020). Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 107−110. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Tsiuniak, О. (2020). Progressive ideas of professional training of future masters of elementary education to innovative activities in foreign countries. Гірська школа Українських Карпат, 22, 167−170. (Індексується у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus).
- Білавич Г. В., Стамбульська Т. І. Формування мовленнєвої
культури як складник професіограми майбутнього вчителя. Людинознавчі
студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного
університету імені І. Франка. Серія : Педагогіка. Дрогобич, 2016. Вип. 3/35.
С. 29–35. - Стамбульська Т. І. Комунікативна обізнаність у контексті
професіограми майбутнього вчителя початкових класів. Освітній простір
України : науковий журнал. Івано-Франківськ, 2016. Вип. 8. С. 117–121. - Стамбульська Т. І. Культура мовлення в контексті загальної
культури майбутніх фахівців з початкової освіти. Гірська школа Українських
Карпат. Івано-Франківськ, 2016. Вип. 15. С. 163–165. - Стамбульська Т. І. Проблема української національно-мовної
особистості майбутнього вчителя сучасної початкової школи : збірник
наукових праць. Серія : Педагогічні науки. Херсон, 2018. Вип. 81 С. 198–200. - Стамбульська Т. І. Культура мовлення особистості як історикосоціальне явище. Педагогічний процес : теорія та практика. Київ : ТОВ
«Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2018. Вип.1–2 (60–61). С.101–107. - Стамбульська Т. І. Актуальні аспекти формування мовленнєвої
кульутри майбутніх учителів початкових класів. Освітній простір України:
науковий журнал. Івано-Франківськ, 2018. Вип. 12. С. 155–159. - Стамбульська Т. І. Структура готовності до формування культури
мовлення у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів.
Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2018. Вип. 3. С. 172–175. - Стамбульська Т. Особливості проведення дослідноекспериментальної роботи щодо формування культури мовлення майбутніх
учителів початкової школи в професійній підготовці. Вісник Національної
академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогіка.
Хмельницький, 2018. Вип. 3. С. 146–157. - Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Інтенсифікування освітнього
процесу шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій у
період змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у
вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020, № 73, Т. 1., С. 219–222. - Гоцуляк К.І., Стамбульська Т.І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання у фаховому педагогічному коледжі. Вісник Запорізького національного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя, 2021. № 1 (37). Ч. 1., С. 143–149.