Загальна інформація

Циклова комісія дисциплін професійної та практичної підготовки (спеціальність «Початкова освіта») створена у 2014 році.
Головою циклової комісії  з травня 2020 р. є спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, кандидат педагогічних наук Катерина Іванівна Гоцуляк
Циклова комісія забезпечує підготовку фахівців спеціальності «Початкова освіта» (спеціалізації: «Початкова освіта. Англійська мова», «Початкова освіта. Хореографія», «Початкова освіта. Інформатика», «Початкова освіта. Корекційна освіта») за освітньо-кваліфікаційним рівнем фахового молодшого бакалавра.

До складу циклової комісії входять досвідчені науково-педагогічні працівники, серед яких:

2 професора – Москаленко Ю.М., Цюняк О.П.

1 доктор наук – Цюняк О.П.

6 доцентів – Довбенко С.Ю., Москаленко Ю.М., Плетеницька Л.С., Поміркована Т.В., Прокопів Л.М., Цюняк О.П.

10 кандидатів наук – Гоцуляк К.І., Довбенко С.Ю.,  Ликтей Л.М., Москаленко Ю.М., Плетеницька Л.С., Поміркована Т.В., Прокопів Л.М., Стамбульська Т.І., Федорків О.П., Цюняк О.П.;

9 викладачів-методистів – Гонтар А.Ф., Гоцуляк К.І., Довбенко С.Ю., Кравченко І.М., Москаленко Ю.М., Полякова Т.В., Сороколіта О.В., Стамбульська Т.І., Якимів С.М..

16 спеціалістів вищої категорії – Стамбульська Т.І., Гонтар А.Ф., Гоцуляк К.І., Довбенко С.Ю.,  Кравченко І.М., Ликтей Л.М., Максимчук Г.М., Москаленко Ю.М.,  Плетеницька Л.С., Полякова Т.В., Поміркована Т.В., Прокопів Л.М., Сороколіта О.В., Сидорів Л.М., Цюняк О.П., Якимів С.М.

Метою діяльності циклової комісії є удосконалення системи підготовки майбутніх учителів початкової школи на основі поєднання надбань народної педагогіки, педагогічної спадщини минулого та сучасних педагогічних технологій, забезпечення розвитку майбутніх учителів, здатних у процесі професійного вдосконалення здійснювати професійну діяльність на засадах гуманізму.

Випускники спеціальності “Початкова освіта” Івано-Франківського фахового коледжу продовжують навчання на бакалавраті та магістратурі. Деякі вже  працюють вчителями початкової школи, долучаються до конференцій та семінарів, які проводяться в коледжі.
Роботодавці долучаються до рецензування освітніх програм і активно спілкуються з нашими студентами.

Мета діяльності циклової комісії передбачає реалізацію таких завдань:

1. Формувати професійні компетентності майбутніх учителів відповідно до мети початкової школи, вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, Галузевої концепції неперервної педагогічної освіти Концепції “Нова українська школа”.
2. Зміцнювати міжпредметні зв’язки з фундаментальною і прикладною освітою та формувати на цій основі предметні, ключові та професійні компетентності.
3. Здійснювати індивідуалізацію освітнього процесу та вдосконалювати систему самостійної роботи студентів.
4. Забезпечувати глибоке опанування змістом психолого-педагогічних дисциплін через використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних методів навчання, мультимедійних засобів та методик позакласної виховної роботи.
5. Формувати вміння здійснювати психолого-педагогічну діагностику та включати студентів у навчально-дослідну діяльність.
6. Вивчати, впроваджувати та пропагувати педагогічний досвід.
7. Удосконалювати комплекси навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін циклової комісії.
8. Розробляти й удосконалювати систему програмованого контролю дисциплін циклової комісії.
9. Підвищувати компетентність викладачів засобами самоосвіти та методичної роботи.

Циклова комісія працює над темою “Формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкової школи

Циклова комісія забезпечує викладання таких навчальних дисциплін:

    • Методика навчання природознавства
    • Психологія
    • Педагогіка
    • Основи ритміки і хореографії з методикою
    • Дитяча література
    • Основи культури і техніки мовлення
    • Методика української мови
    • Каліграфія
    • Методика навчання математики
    • Теорія і методика фізичного виховання
    • Методика трудового навчання з практикумом
    • Основи корекційної педагогіки (дифектологія)
    • Основи педагогічної майстерності
    • Методика навчання інформатики
    • Іноземна мова
    • Українська мова
    • Українська література
    • Методика навчання української мови

Дисципліни вільного вибору студента:

      • Практичний курс англійської мови
      • Хореографія (теорія і методика сучасного танцю)
      • Програмне забезпечення ЕОМ
      • Основи Інтернет
      • Теорія та методика інклюзивного навчання
      • Спеціальна педагогіка з методикою індивідуальної корекції
      • Спеціальна психологія
      • Теорія та методика інклюзивного навчання
      • Основи алгоритмізації та дискретної математики
      • Основи програмування
      • Сучасні інформаційні технології в початковій школі
      • Методика навчання англійської мови в початкових класах
      • Англійська література
      • Хореографія (теорія і методика класичного танцю)
      • Мистецтво балетмейстера